علمی هنریکتابخانه

«عرفانِ عصرِ جدید» در بازار کتاب

بررسی زندگی بسیاری از انسان های موفق در طول تاریخ و در نقاط مختلف جهان نشان می دهد که این افراد بیشتر از بقیه انسان ها اهل مطالعه و خواندن کتاب بوده اند.

مدرسه آنلاین– نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می شود تا به معرفی کتاب های برتر به ویژه تازه های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب «عرفانِ عصرِ جدید» نوشتۀ همایون همتی، در حوزۀ شناخت عرفان حقیقی از عرفان های کاذب به تازگی راهی بازار کتاب شده است. این کتاب را نشر نامک در ۳۲۲ صفحه و بهای ۱۱۰ هزار تومان منتشر کرده است.

در معرفی این اثر آمده است: «همتی در این کتاب به نقد عرفان‌های نوپدید پرداخته است، پروژه‌ای که چندین دهه است که آن را در دست دارد.
در فصول آغازین به ماهیت و کارکردهای عرفان اشاراتی می‌رود و سپس به عرفان‌های دینی که در بستر ادیان بزرگ الهی پدیدار گشته‌اند می‌پردازد و سپس تاریخچه و اصول و مبانی عمده عرفان‌های عصر جدید را معرفی می‌کند.
نویسنده در مقدمه اشاره کرده این کتاب از سر اعتقاد راسخ به عرفان و اهمیت آن در زندگی بشر نگاشته شده و در واقع نوعی آسیب‌شناسی و آفت‌زدایی از عرفان اصیل و حقیقی است که در روزگار آشوبناک و فتنه‌خیز کنونی رواج و رونق یافته و با شعارهای فریبنده، مشتاقان معنویت را به خود مشغول ساخته است.»

کتاب «عرفانِ عصرِ جدید» را می توانید از اینجا تهیه کنید.

منبع: خبرگزاری مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا