جدیدترین اخبار

مراسم شب های قدر را در شبکه شاد ببینید

همزمان با فرارسیدن شب­‌های قدر و ایام شهادت امام علی (ع) شبکه‌ شاد مراسم شب‌های احیا را از اماکن معنوی حرم مطهر رضوی، تکایا و مساجد پخش می‌کند.

مدرسه آنلاین – شبکه شاد مراسم نخستین شب احیا را که مصادف با شب ضربت خوردن امیرمومنان (ع) است، با سه ویژه برنامه از کانال «پخش زنده» پوشش داد که بیش از ۲۵۱ هزار کاربر، بیینده این مراسم معنوی بودند.

ویژه برنامه شب­ نوزدهم ماه مبارک از حرم مطهر رضوی در شبکه شاد به صورت زنده پخش شد و بیش از ۱۴۱ هزار کاربر یکتا بیننده این برنامه بودند.

همچنین، دو برنامه دیگر از اولین شب لیالی قدر از هیئت ثارالله زنجان با حضور حاج مهدی رسولی و هیئت ثارالله رشت با حضور حاج ابوذر بیوکافی به صورت زنده پخش شد که بیش از ۱۱۰ هزار کاربر یکتا بیننده این برنامه‌ها بودند.

پخش زنده مراسم شب‌های احیا از اماکن معنوی حرم مطهر رضوی، تکایا و مساجد برای شب­‌های بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان از شبکه شاد ادامه خواهد داشت و کاربران برای کسب اطلاعات بیشتر از زمان برگزاری و پخش مراسم می‌­توانند به کانال «پخش زنده» مراجعه کنند.

در حالی‌ ­که در تعطیلات نوروز به سر می‌­بریم تعداد کاربران شاد در روز گذشته نزدیک به ۷ میلیون کاربر بوده و همچنین در هفته گذشته بیش از ۱۳ میلیون کاربر و در ماه گذشته بیش از ۱۸ میلیون کاربر فعال یکتا در شاد حضور داشته‌اند.

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا