جدیدترین اخبار

برنامه دانشگاه های تهران برای شب های قدر؛ شب قدر کجا برویم؟

هر سال با فرا رسیدن ماه رمضان و ایام شب‌های قدر مساجد دانشگاه‌های تهران با برگزاری مراسم دعا و شب زنده داری میزبان مهمان شب قدر می‌شوند.

مدرسه آنلاین – دانشگاه‌های تهران امسال نیز ویژه برنامه‌هایی را تدارک دیده اند و آماده میزبانی از مهمانان ماه خدا در شب‌های پربرکت قدر هستند که جزئیات مراسم‌ها به شرح زیر است:

مراسم شب‌های قدر در مسجد دانشگاه تهران 

این آیین معنوی از ساعت ۲۲ با قرائت دعای جوشن کبیر با نوای مهدی میرزاده در مسجد دانشگاه تهران آغاز می‌شود و از ساعت ۲۳:۳۰ با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا مهدوی ارفع (شب نوزدهم)، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی میراحمدی (شب بیست‌ویکم) و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق کفیل (شب بیست‌وسوم) ادامه پیدا می‌کند.

مناجات‌خوانی در شب‌های قدر در دانشگاه تهران نیز از ساعت ۰۰:۲۰ بامداد و مراسم قرآن به سر از ساعت یک بامداد با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی کرمی (شب نوزدهم و بیست‌ویکم) و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدیان (شب بیست‌وسوم) برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام دانشگاه تهران، حضور در مراسم معنوی شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران برای عموم آزاد است.

برگزاری مراسم احیا شب‌های قدر در دانشگاه صنعتی شریف

مراسم احیا شب‌های قدر  ساعت ۲۱ در سالن مرحوم استاد جباری دانشگاه شریف برگزار خواهد شد.

این مراسم ن ساعت ۲۱ در سالن مرحوم استاد جباری دانشگاه شریف برگزار خواهد شد.

مراسم احیای شب‌های قدر در مسجد دانشگاه علوم پزشکی ایران

مراسم احیای شب‌های قدر در مسجد دانشگاه علوم پزشکی ایران با سخنرانی حجت‌الاسلام انواری و با نوای حاج محسن احمدی  برگزار می شود.

مراسم از  ساعت  ۲۳ آغاز خواهد شد.

مراســم احــیای شــب های قـــدر دانشگاه علم و صنعت ایران
مراسم احیای شبهای قدر با مناجــات خوانی مادحیـن اهل بیت علیه السلام از ساعت ۲۲:۴۵ تا۲:۳۰ بامداد در محوطه فضای باز خانوادگی و مهد کودک برای اطفال برگزار می شود.

مراسم احیای شب‌های قدر در مسجد دانشگاه شهید بهشتی
مراسم احیای شب های قدر  ۱۹، ۲۱، ۲۳ ماه رمضان  با سخنرانی ومناجات خوانی و مداحی  از ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا