شعر و داستانکتابخانه

100 حقیقت شگفت‌انگیز درباره‌ی دایناسورها که احتمالاً نمی‌دانید

مطالعه و کتاب و کتابخوانی یکی از راه‌های موفقیت است و این دنیای مدرن که دنیای سرعت و فضای مجازی است باز هم هیچ چیز جای کتاب را نمی‌گیرد.

مدرسه آنلاین – نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می‌شود تا به معرفی کتاب‌های برتر به ویژه تازه‌های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب «100 حقیقت شگفت‌انگیز دربارۀ دایناسورها» اثر استیو پارکر در حوزۀ کتاب‌های علمی برای نوجوانان به تازگی منتشر شده است. این اثر را امیرحسین میرزائیان ترجمه کرده و نشر ذکر در ۴8 صفحه منتشر کرده است.

در معرفی کتاب آمده است: «در زمان به عقب بروید و به دنیای هیولاهای ماقبل تاریخ قدم بگذارید. با خواندن این کتاب، همه چیز را در مورد دایناسورها خواهید دانست. صد واقعیت شگفت‌انگیز، تصاویر زیبا و کارتون‌های بامزه‌ی این کتاب به شما کمک می‌کند هر آنچه می‌خواهید را در مورد این خزندگان بی‌نظیر کشف کنید. با خواندن هر فصل، می‌توانید با آزمون‌های علمی دانش خود درباره‌ی دایناسورها را بسنجید. پس معطل چه هستید؟ شروع به خواندن این کتاب کنید.»

استیو پارکر یک نویسندۀ علمی در زمینه کتاب های کودکان و بزرگسالان انگلیسی است. وی بیش از 300 عنوان کتاب دارد.  در سال 1952 در وارینگتون، لنکشیر متولد شد، پارکر در کالج استروودز، اگهام شرکت کرد و افتخارات کلاس اول BSc را در جانورشناسی در دانشگاه ولز، بانگور بدست آورد. وی به عنوان دانشمند نمایشگاه در موزۀ تاریخ طبیعی و به عنوان سردبیر ناشران Dorling Kindersley و سردبیر راه اندازی در GP دورۀ پزشکی، قبل از تبدیل شدن به یک نویسندۀ مستقل در اواخر دهه 1980 کار می‌کرد. او یک عضو ارشد علمی انجمن جانورشناسی جانشین لندن است. 

کتاب «100 حقیقت شگفت‌انگیز دربارۀ دایناسورها» را می‌توانید از اینجا تهیه کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا