شعر و داستانکتابخانه

دست بلوطها را بگیر، برای نوجوانان منتشر شد

بررسی زندگی بسیاری از انسان‌های موفق در طول تاریخ و در نقاط مختلف جهان نشان می‌دهد که این افراد بیشتر از بقیه انسان ها اهل مطالعه و خواندن کتاب بوده‌اند.

مدرسه آنلاین – نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می‌شود تا به معرفی کتاب‌های برتر به ویژه تازه‌های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب «دست بلوطها را بگیر» اثر سی‌سی‌ هرینگتون از تازه‌های بازار نشر است. این کتاب را آهو الوند ترجمه کرده و انتشارات پرتقال در 260 صفحه آن را منتشر کرده است.

در معرفی کتاب آمده است: «این کتاب درباره‌ی پلنگی برفی، یک دختربچه و جنگلی قدیمی است که سرنوشتشان به هم گره می‌خورد و اتفاقاتی باورنکردنی برایشان روی می‌دهد.

دست بلوط‌ها را بگیر داستان مگی دختری است که لکنت زبان دارد و هم در خانه و در مدرسه روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد. مادرش او را برای چند هفته به طبیعت می‌فرستد تا درمان شود، چون به اعتقاد خود مگی وجه‌اشتراک او و حیوانات این است که نمی‌توانند درست حرف بزنند. اما مگی در جنگل توله‌ی یک پلنگ برفی را پیدا می‌کند و ماجرا شکل تازه‌ای به خود می‌گیرد.»

کریستینا در بریتانیا بزرگ شد. او تعطیلات تابستانی خود را در کورنوال گذراند، جایی که عاشق بالا رفتن از درختان و دویدن با پای برهنه در کنار سواحل سنگریزه بود. او عاشق دنیای طبیعی است و معتقد است که داستان‌ها، مانند ریشه‌های یک جنگل باستانی، می‌توانند خوانندگان و شنوندگان را به روش‌های اساسی پیوند دهند. Wildoak اولین کتاب او است. او از دانشگاه آکسفورد در رشته ادبیات انگلیسی فارغ التحصیل شد و از آن زمان برای یک روزنامه کار کرد، به کودکانی که دارای تفاوت های یادگیری بودند، سوادآموزی آموخت و چاپگری خواند. او اکنون با خانواده اش و سگی که عاشق خوردن دست نوشته هاست در مریلند زندگی می کند.

کتاب «دست بلوطها را بگیر» را می‌توانید از انتشارات پرتقال تهیه کنید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا