شعر و داستانکتابخانه

یه کتاب جذاب برای کودکان منتشر شد؛ فردی مگسه اول فکر کن بعد حرف بزن!

مطالعه و کتاب و کتابخوانی یکی از راه‌های موفقیت است و این دنیای مدرن که دنیای سرعت و فضای مجازی است باز هم هیچ چیز جای کتاب را نمی‌گیرد.

مدرسه آنلاین – نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می‌شود تا به معرفی کتاب‌های برتر به ویژه تازه‌های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب «فردی مگسه اول فکر کن بعد حرف بزن!» اثر کیمبرلی دلود در حوزۀ داستان کودک به تازگی منتشر شده است. این اثر را نگار عجایبی ترجمه کرده و نشر فنی ایران – نردبان در 32 صفحه منتشر کرده است.

در معرفی این کتاب آمده است: «فردی مگسه اوضاعش پیچیده شده نمی‌تواند بفهمد چرا صداقتش دوستان و خانواده‌اش را آزارده می‌کند مگر او نباید همیشه راست بگوید؟ خوشبختانه رئیس حشره می‌خواهد نشان حقیقت یا مراقبت را به او بدهد و او باید یاد بگیرد اشکالی ندارد که او نظر خودش را داشته باشد و آن را به دیگران بگوید ولی برای این‌که دوست خوبی باشد باید اول حواسش به احساسات دیگران باشد و بعد نظرش را بگوید.
دوست داری بدانی چطوری؟ کتاب را ورق بزن و با فردی همراه شو.»

کیمبرلی دلود یک آسیب‌شناس زبان گفتار است که از داستان‌های سرگرم کننده‌‌ای که حس یادگیری ندارند به عنوان یک روش درمانی استفاده می‌کند. این را می‌توان در مجموعه‌های Freddie the Fly (که به بچه‌ها کمک می‌کند مهارت‌های اجتماعی را بیاموزند و فعالیت‌های سرگرم‌کننده‌ای برای بارگیری داشته باشند) و سریال Fairy Tales 2.0 (که اولین برنامۀ درمانی در خانه است) او دیده می‌شود. کتاب‌های او جوایز بسیاری از جمله جایزۀ انتخاب مشاور و جایزۀ دستاورد بالینی را دریافت کرده‌اند.

کتاب «فردی مگسه اول فکر کن بعد حرف بزن!» را می‌توانید از انتشارات نردبان تهیه کنید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا