اخلاقی مذهبیشعر و داستانکتابخانه

کتاب «هفت حکایت از بچه‌ها و حضرت (ع)» هفت حکایت از بچه ها و امام علی

بررسی زندگی بسیاری از انسان های موفق در طول تاریخ و در نقاط مختلف جهان نشان می دهد که این افراد بیشتر از بقیه انسان ها اهل مطالعه و خواندن کتاب بوده اند.

مدرسه آنلاین– نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می شود تا به معرفی کتاب های برتر به ویژه تازه های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب «هفت حکایت از بچه‌ها و حضرت (ع)» نوشتۀ مصطفی رحماندوست، در حوزۀ داستان کودک و نوجوان به اختصار به رفتار امام علی با کودکان می پردازد. تصویرگری این کتاب را سحر حقگو انجام داده و نشر افق آن را در 24 صفحه در سال 98 منتشر کرده است. مخاطب اصلی این داستان گروه سنی ج است.

در معرفی این کتاب آمده است: «هفت حکایت از بچه‌ها و حضرت علی(ع)» شامل هفت حکایت کوتاه و دلنشین از رفتار امام علی(ع) با کودکان می‌باشد. یکی از سیره‌های ارزنده ائمه معصومین (ع)، رفتار مناسب ایشان با کودکان بود که تا کنون هر کدام از ما از این رفتارها موضوعات مختلفی شنیده‌ایم که می‌تواند برای ما مفید باشید. امیرالمؤمنین(ع) مردی که رشادت‌هایش برای اسلام بی‌نظیر بوده است همیشه به کودکان عشق می‌ورزید و به آنها احترام می‌گذاشت و به خوبی و مهربانی با آنها رفتار می‌کرد.»

مصطفی رحماندوست معروف به شاعر «صد دانه یاقوت» (زاده ۱ تیر ۱۳۲۹، همدان) شاعر، نویسنده و مترجم کتاب‌های کودکان و نوجوانان است.. ایشان تاکنون آثار بسیاری در حوزۀ کودک و نوجوانان به فرزندان این سرزمین تقدیم کرده و همچنان فعال در این زمینه قلم می زند. از آثار رحماندوست «دو قدم دورتر ز مادر»، «ترانه های نوازش»، «ترانه های نیایش»، «قصۀ پنج انگشت»، «فرهنگ ضرب المثل ها» و … را می توان نام برد.

شما می توانید این کتاب را از ایرانکتاب برای فرزندان خود تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا