علمی هنریکتابخانه

کتاب «ماجراجویی در فلسفه» به بازار کتاب آمد

کتاب «ماجراجویی در فلسفه» نوشتۀ برندن اودانوهو یک کتاب مرجع فلسفی به زبان ساده است که با داستان‌ها و تمرینات ذهنی خود سقراط درون خواننده را بیدار می‌کند.

مدرسه آنلاین_ معرفی کتاب

ایده معرفی فلسفه به کودکان در نگاه اول شاید دشوار به نظر برسد اما برندن اودانوهو در کتاب ماجراجویی در فلسفه برای دختران و پسران بلندپرواز رویکرد قصه گویی را برای این کار انتخاب کرده که مبحث پیچیده فلسفه را برای خوانندگان جوان قابل فهم می‌کند. نویسنده در این کتاب با استفاده از حکایت‌های محلی و ایده‌های متفکران بزرگ تلاش می‌کند باورها و پندارهای کهنه و خاک گرفته خواننده را به چالش کشیده و با ایجاد شگفتی او را به تلاش برای رسیدن به جوابی تازه ترغیب کند. قهرمانان متفکر این کتاب نقشه‌هایی را کشف می‌کنند که مخاطب را به مقصد خرد هدایت کرده و نحوه نگاه او به دیگران، جهان و زندگی‌ای را تغییر می دهد که در زمین دارد. با مطالعه این کتاب شجاعت و کنجکاوی در وجود خواننده ریشه دوانده و توانایی او برای سوال کردن، یاد گرفتن و تفکر مستقل داشتن تقویت می‌شود. این کتاب ابزار نقشه‌کشی در دنیای فلسفه را در اختیارتان قرار می‌دهد و قطب‌نمای تفکر مستقل را کف دستتان، قطب نمایی که در جریان یک ماجراجویی فلسفی روشنگرایانه راهنمایتان خواهد بود..

کتاب ماجراجویی در فلسفه برای دختران و پسران بلندپرواز را شهاب الدین عباسی ترجمه و نشر نو در شمارگان ۲۲۰۰ نسخه چاپ و روانه بازار کرده است.

منبع: ایرنا

کتاب را می توانید از اینجا تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا