جدیدترین اخبار

اختصاص سهمیه به سیستان و بلوچستانی ها در آزمون استخدامی

وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال بیش از ۳ هزار نفر سهمیه در آزمون استخدامی آموزش و پرورش به استان سیستان و بلوچستان اختصاص داده شده است.

مدرسه آنلاین _ وزیر آموزش و پرورش در ارتباط تصویری زنده با دانش آموزان اعتکاف علمی پایگاه ام ابیها شهرستان چابهار دیدار و پاسخگوی سوالات دانش آموزان بود.

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در پاسخ به سوالات دانش آموزان مبنی بر افزایش سهمیه استخدامی ماده ۲۸, سهمیه کنکور دردانشگاه فرهنگیان، استخدامی معلمین تخصصی بومی و ماندگار گفت: فضا و نیروی انسانی ماندگار از محورهای اصلی در این استان است که در مجموعه وزارتخانه به آنها بیشتر توجه کرده که در همین راستا برای بحث نیروی انسانی پایدار و ماندگار، پذیرش دانشجو معلم از بوم برای بوم برای دانشگاه فرهنگیان بوده که اجرایی شده است.

وی ادامه داد: بیش از ۳ هزار نفر سهمیه در آزمون استخدامی آموزش و پرورش به استان سیستان و بلوچستان اختصاص داده شده است که معادل میزان استخدامی آزمون فراگیر کل دستگاهای اجرایی کشور در سال گذشته است.

وی با اشاره به وجود استعدادهای فراوان در این استان گفت: دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان به شایستگی می‌توانند در میدان‌های علمی، کنکور و امتحانات نهایی حرفی برای گفتن داشته باشند و تمام کاستی‌های این استان به زودی با دستان دانش آموزان رفع خواهد شد.

وی در پایان گفت: در مدرسه سازی سهم استان متفاوت با کل کشور است و تعداد مدارس ساخته شده در این استان قابل مقایسه با هیچ استانی نیست.

لازم به ذکر است در پایان گفتگوی زنده، ضرغام پرنیان مشاور وزیر و دبیر قرارگاه عدالت تربیتی کشور که به عنوان نماینده ویژه وزیر در جنوب استان حضور دارند، گزارشی از روند اجرای طرح شهید عجمیان در هفت شهرستان جنوبی استان به وزیر آموزش و پرورش ارائه کرد.

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا