خبر ویژه

جولان دوباره کلاهبرداران کنکوری در تلگرام؛ تضمین 100 درصدی قبولی!

بررسی ها نشان می دهد با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنکور دوباره فعالیت کلاهبرداران کنکوری در تلگرام افزایش یافته است.

مدرسه آنلاین – سایت خبری انصاف نیوز در گزارشی با همین موضوع نوشت: با نزدیک شدن به زمان برگزاری آزمون ورودی دانشگاه‌ها، کانال‌های تغییر رتبه کنکور و فروش صندلی دانشگاه در شبکه اجتماعی تلگرام فعالیت‌های خود را از سر گرفته‌اند!

یکی از مشهورترین این کانال‌ها نزدیک به ۸۰ هزار دنبال‌کننده دارد و طبق سوابق موجود در تلگرام، سال پیش هم فعالیت‌های گسترده و موفقی در ایام کنکور داشته است!

از طریق این کانال می‌توان رد چند کانال همکار دیگر را هم پیدا کرد که در زمینه فروش صندلی دانشگاه، تغییر ظرفیت و تغییر رتبه و معدل فعالیت می‌کنند. جالب این‌جاست که از همین مسیر می‌توان به کانال‌های قبولی ۱۰۰درصدی و تضمینی در آزمون دبیری هم دست یافت.

این کانال اعلام کرده قبولی تضمینی شامل کارنامه سبز و گزینش هم می‌شود! به این معنا فعالیت این کانال‌ها را نمی‌توان به خطای یک فرد نسبت داد و به نظر می‌رسد این فعالیت در حداقلی‌ترین تعبیر انعکاس شکل‌گیری شبکه‌ای از کارکنان سازمان‌های دولتی است که به سامانه‌های گوناگون دسترسی دارند.

در چند کانالی که عضویت خبرنگار انصاف نیوز پذیرفته شده است، مراحل کار برای گرفتن خدمات مدنظر کمابیش مشابه است؛ متقاضی باید در یک پیام خصوصی برای ادمین کانال، منطقه، شهر و رشته تحصیلی خود را ارسال کند، سپس احراز هویت شود، درخواست رشته و شهر مورد نظرش را ارائه دهد، مشاوره تلفنی بگیرد و پس از توافق، باید مبلغ مد نظر را پرداخت کند.

ادمین یک کانال تغییر رتبه کنکور از والدین خواسته به فروشندگان سوالات کنکور اعتماد نکند و از راه مطمئن و تضمینی تغییر رتبه، آینده فرزندش را درخشان رقم بزند!

در یکی دیگر از این کانال‌ها هم آمده که قیمت‌های فعلی تغییر رتبه کنکور، قیمت‌های معقولی است: «باور کنین قیمت‌ها به شکلی خواهد شد که هیشکی دیگه نتونه به این راحتی‌ها بخره چون دولت می‌خواد صندلی‌ها[ی] دانشگاه [را] باز بذاره برای خارج از کشور که بیان تحصیل کنن.»

کانال دیگری قیمت‌ها را هم اعلام کرده است. قیمت تغییر رتبه کنکور ۴۰۳ در رشته تجربی و در محدوده رتبه‌های صد تا پانصد، ۸۰۰ میلیون تومان است. این البته مربوط به رتبه کنکور تیرماه است. در کنکور اردیبهشت ماه رقم برای همین خدمت، ۷۵۰میلیون تومان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا