شعر و داستانعلمی هنریکتابخانه

کتاب آداب کتاب خواری، منتشر شد

بررسی زندگی بسیاری از انسان های موفق در طول تاریخ و در نقاط مختلف جهان نشان می دهد که این افراد بیشتر از بقیه انسان ها اهل مطالعه و خواندن کتاب بوده اند.

مدرسه آنلاین– نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می شود تا به معرفی کتاب های برتر به ویژه تازه های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب «آداب کتاب خواری» نوشتۀ احسان رضایی از تازه های بازار نشر است که به اهمیت مطالعه می پردازد. این کتاب را نشر جام جم در 168 صفحه منتشر کرده است.

در معرفی این کتاب آمده است: «خواندن کتاب، راهی است برای کشف کردن، برای خیال کردن و آفریدن، خواندن راهی است برای زنده ماندن، ما در دنیای عجیبی زندگی می کنیم که کلمات به صورت مداوم از معنا تهی می شود…»

احسان رضایی متولد 1356 در تهران است. او روزنامه نگار، منتقد ادبی و سردبیر مجله‌ی «کاغذرنگی» است و با نشریات مختلفی همکاری کرده و سابقه‌ی دبیری تحریریه‌ی هفته‌نامه‌ی «همشهری جوان» را دارد. او سال 1391 به خاطر ستون یادداشت در هفته‌نامه‌ی «همشهری جوان» پرخواننده‌ترین خبرنگار حوزه‌ی کتاب شد. رضایی در رادیو هم برنامه‌های ادبی متعددی اجرا کرده‌است.از رضایی علاوه بر نقدها و مقالات، کتاب هایی نیز منتشر شده است که «شهرزاد خسته س»، «باغ وحش اساطیر»، «کآشوب» و … از جملۀ آنهاست.

کتاب «آداب کتاب خواری» را می توانید از اینجا تهیه کنید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. والا کتاب آدب کتاب خواری هستش نه آدم خواری یکم دقت بد نیست حالا درست نون نداریم بخوریم ولی هوس آدمخواری هرگز نمیکنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا