بدون دسته بندی

بی قانونی در اعزام برخی مدیران به مدارس خارج از کشور

نماینده خمین گفت: در روزهای پایانی دولت برخی از مدیران و مشاوران وزارت آموزش و پرورش بدون طی کردن روند قانونی و اداری به عنوان مدیر و سرپرست مدارس ایرانی خارج از کشور منصوب و اعزام می‌شوند.

مدرسه آنلاین- علیرضا نظری نماینده خمین، با اشاره به برخی جابجایی‌ها در روزهای پایانی دولت گفت: برخی خبرها حاکی از این است که در روزهای پایانی دولت دوازدهم برخی از مدیران خارج از سیستم قانونی، اداری و ضوابط به عنوان مدیر به مدارس خارج از کشور اعزام می‌شوند در صورتیکه تعدادی از معلمان سال‌هاست در آزمون اعزام به خارج از کشور قبول شده و در صف انتظار اعزام قرار دارند.

نظری با بیان اینکه تعدادی از نمایندگان در این ارتباط سوالی را از وزیر آموزش و پرورش آماده کرده‌اند، اظهار داشت: سئوال از وزیر آموزش و پرورش این است که دلیل اینکه در روزهای پایانی دولت و با عجله برخی از مدیران و مشاوران وزارت آموزش و پرورش بدون طی کردن روند قانونی و اداری به عنوان مدیر و سرپرست مدارس ایرانی خارج از کشور منصوب و اعزام می‌شوند چیست؟ چرا جلوی این بی‌قانونی‌ها گرفته نمی‌شود؟

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی ادامه داد: این سوال به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شده و به زودی اعلام وصول خواهد شد تا ابتدا در کمیسیون آموزش و تحقیقات و پس از آن در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا