شعر و داستانکتابخانه

«خدایا… خدایا!» از سوسن طاقدیس راهی بازار کتاب کودک شد

«خدایا… خدایا!» کتاب دعای زیبا و خواندنی از سوسن طاقدیس، نویسنده‌ فقید توانا و برگزیده کتاب سال با مضمون دعاها و راز و نیازهای کودکانه با خداست.

مدرسه آنلاین_ معرفی کتاب

کتاب خدایا…خدایا! اثری است از مرحوم سوسن طاقدیس که در ابتدای آن می نویسد: در این اثر کودک مستقیم با خدا حرف می زند، در واقع دعاها و راز و نیازهایی کودکانه با خداست. موضوعات مطرح شده در این گفتگوها مسایلی است که برای خردسالان مهم و مطرح و اما قابل درک است.

سوالاتی که او در ذهن دارد و یا این که در آینده با آنها مواجه خواهد شد. تاثیر مهم این اثر آن است که به صورت غیر مستقیم با کودک مطرح می شود که تو خدایی داری او می شنود، می بیند، آگاه است و تو را می فهمد؛ می توانی با او سخن بگویی و هر آنچه می خواهی از او درخواست کنی، اولین بار که کودکی با این پیش زمینه ذهنی با خدا سخن بگوید، اولین نماز او خواهد بود.
این کتاب شامل ۱۰ نیایش است که در آن کودکان با زبان و اندیشه و در دنیای خود با پروردگار خود به سخن گفتن پرداخته‌اند و از خواسته‌ها و نیازهایشان از دریچه ذهن خویش توجه نشان داده‌اند.

این کتاب از سویی روایت داستانی برای کودکان از زبان خودشان که توأم با صمیمت ویژه‌ای است و شکلی تازه و نو از خداشناسی را برای آنها رقم می‌زند و از سوی دیگر تمرینی است برای نویسندگی و انشا برای مخاطبان دبستانی تا با سبک نوشتاری نیایش و راه آن آشنا شوند.

خدایا…خدایا! در ۲۲ صفحه با شمارگان هزار نسخه توسط انتشارات نیستان وارد بازار شده است.

منبع: ایسنا

کتاب را می توانید از  اینجا  کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا