بدون دسته بندیجدیدترین اخبار

وسایلی که نباید داخل اتاق خواب قرار بگیرند!

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر خانه اتاق خواب است چرا که محل آسایش و آرامش است، بنابراین چیدمان در آن بسیار مهم است.

مدرسه آنلاین- اتاق خواب مکان امن و آرامی برای استراحت است، بنابراین هر وسیله‌ای که در دکوراسیون اتاق خواب استفاده می‌شود اهمیت دارد، چرا که باید به ایجاد یک فضای آرامش‌بخش کمک کند. در این بخش از مدرسه آنلاین برخی وسایلی که نباید در داخل اتاق خواب قرار بگیرند را بررسی کرده ایم.

تلفن همراه

به چند دلیل تلفن همراه تان را به اتاق خواب نیاورید، اولین دلیل این است که تلفن همراه تان از هر چیزی که فکر کنید کثیف تر است دومین دلیل این است که نگاه کردن به صفحه گوشی باعث میشود خواب تان بپرد و چشمان تان خسته شود.

استفاده از وسایل با رنگ‌ های تند 

رنگ در اتاق خواب اهمیت ویژه‌ای دارد. انتخاب رنگ‌های روشن در اتاق خواب، معمولا کاری است که انجام آن توصیه نمی‌شود. چرا که به دلیل بازتاب بیشتر نور از سطح اجسامی که دارای رنگ‌های روشن هستند، فضای اتاق را روشن می‌کنند و این به‌ویژه در مناطقی با آب و هوای گرم یا مناطق جنوبی اصلا مناسب نیست.

حیوان 

اگر حیوانی در خانه نگهداری می کنید، هرگز آن را به اتاق خواب تان راه ندهید زیرا حیوانات خانگی باعث بیدار شدن شما در طول شب میشوند و شما نیمتوانید خواب با کیفیتی تجربه کنید.

حذف مبلمان و وسایل اضافی

مبلمان و وسایل اضافی در اتاق باعث ایجاد بی نظمی و بهم ریختن خواب شما می‌شود، کافی است وسایل غیر ضروری را از اتاق خود حذف کنید تا تأثیر شگفت‌انگیز آن در داشتن خوابی بهتر را ببینید.

سبد پر از لباس های چرک

سبدی که پر از رخت چرک است را در اتاق خواب نگه ندارید و آن را نزدیک ماشین لباس شویی بگذارید زیرا اگر در اتاق خواب باشد شما با دیدن آن یاد کارهایی که باید انجام دهید می افتید و استرس تان بالا میرد در نتیجه خواب راحتی نخواهید داشت.

وسایل زیاد و ریز

یکی از بهترین راه‌کارها برای ایجاد چیدمانی زیبا رعایت سادگی و تناسب تعداد وسائل نسبت به‌اندازه فضا است. به همین جهت سعی کنید تعداد وسائل مناسبی را برای اتاق انتخاب کنید. استفاده از قطعات ریز سبب می‌شود که احساس سردرگمی کنید.

در مقابل استفاده از قطعات بزرگ سبب می‌شود که چند نقطه کانونی داشته باشید و این نقاط احساس سردرگمی را از شما می‌گیرند.

وسایل بدون استفاده

وسایل کهنه ای که هیچ استفاده ای از آن ها ندارید را از اتاق خواب تان حذف کنید همچنین سعی کنید تردمیل و تلویزیون را داخل اتاق خواب تان قرار ندهید.

آیینه ها

یکی از اصلی ترین هشدارهای فنگ شویی در رابطه با جایی است که استراحت میکنیم، آیینه ها انرژی را منعکس میکنند بنابراین انرژی بین بدن شما و آیینه در طول شب منتقل میشود .شما میتوانید آیینه رابه اتاق دیگری منتقل کنید. که یکی دیگر از گزینه هایی است که زمانی که شماخواب هستید به بدن شما انرژی را منتقل نمیکند.

لباس های بدون استفاده

لباس هایی که هرگز نمی پوشید را از اتاق خواب حذف کنید اعتراف کنید واقعا به ده تا لباس سفید نیازی ندارید پس به جای اینکه بگذارید کمدتان را بی دلیل پر کنند، آنهایی را که هرگز استفاده نمی کنید بیرون بکشید و به کسانی که واقعا احتیاجشان دارند ببخشید به کسانی که حتی یک لباس سفید هم ندارند!

سخن پایانی

دکوراسیون اتاق خواب به‌خاطر تعدد وسایلی که در آن می‌گذاریم، کار سختی است. برخی اشتباهات در دکوراسیون اتاق خواب باعث می‌شوند که اتاقی آرامش‌بخش و دنج نداشته باشید و نتوانیم خواب راحتی را تجربه کنیم. با اجتناب از این اشتباهات، فضایی دلنشین‌تر برای اتاق خواب خود ایجاد کنید و از ساعات استراحت و آرامش خود لذت ببرید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. من اتاق خواب ندارم و در هال می خوابم اما وقتی خونه بگیرم ترجیح میدم تلویزیون در اتاق خوابم باشه ولی استفاده نمی کنم!

  2. والامارفتیم یه آپارتمان۴۰متری بخریم وقتی برای بازدیدرفتیم دیدیم۳۰متره بقیه ش راه پله و مشاعاته چیزی به اسم اتاق نداشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا