خبر ویژه

پرپر شدن 30 دانش آموز به دنبال یک انفجار تروریستی

از افغانستان خبر می رسد که به دنبال یک انفجار تروریستی در نزدیکی کابل حداقل 30 دختر دانش آموز جان خود را از دست داده اند.

مدرسه آنلاین- به نقل از خبرگزاری طلوع افغانستان- ده‌ها دانش‌آموز در پی انفجار انتحاری که آنها را در هنگام برگزاری امتحانات در یکی از مدارس غرب پایتخت هدف قرار داد، زخمی شدند.

یک منبع دولتی تأکید کرد که در پی این انفجار، ۲۰ نفر کشته و بیش از ۳۵ نفر دیگر زخمی شدند.

خالد زدران، سخنگوی پلیس کابل نیز درباره وقوع این انفجار گفت پلیس اطلاعات بیشتری را ارائه خواهد کرد.

ویدئوهای منتشر شده در فضای مجازی و عکس‌های منتشر شده توسط رسانه‌های محلی، قربانیان را نشان می‌دهد که از صحنه حادثه دور می‌شوند.

عبدالنافی تکور، سخنگوی وزارت کشور افغانستان پیش‌تر در توییتی نوشت: تیم‌های امنیتی به محل رسیده‌اند، ماهیت حمله و جزئیات تلفات متعاقباً اعلام خواهد شد.

هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است اما یک سال قبل داعش مسئولیت حمله انتحاری به یک مرکز آموزشی در همان منطقه را بر عهده گرفت که در آن ۲۴ نفر از جمله دانش‌آموزان کشته شدند.

جدا از خبر و توضیحات بالا برخی اکانت های توئیتری در فضای مجازی تعداد کشته ها را حدقل 30 دانش آموز اعلام می کنند که تصاویر و اسامی آنها در این گزارش خبری آمده است.

نوشته های مشابه

‫12 دیدگاه ها

  1. صبر می کردید دانشجو می شدن لااقل اونوقت می کشتید که جایزه هم داشته باشد .

  2. لعن و نفرین ابدی به طالبان و تروریست ها
    لعن و نفرین ابدی به تک تک اعضای خانواده طالبان و تروریست ها
    لعن و نفرین ابدی به حامیان طالبان و تروریست ها

  3. آیا قدرت و ایدئولوژی ارزش و توجیهی برای پرپر شدن این فرشتگان معصوم را دارد. بغض و ناراحتی و فراموشی ……….

  4. زیاد تعجب نکنین، با همین فرمون که ما هم داریم با بستن اینترنت جهانی و رفتن رو اینترانت و سرکوب ملت پیش میریم، بزودی هم روی کره شمالی، هم روی طالبان و داعش رو سفید خواهیم کرد.

    1. شما بستن اینترنت رو با حملات تروریستی یکی می دونید ؟توقع دارید یه مشت خرابکار روزانه کلی مکان عمومی و خودرو عمومی رو شخصی رو آتش بزنن .مسئولین اینترنت رو محدود نکنن بهتر خرابکارا هماهنگ شن ؟الان حجاب رو ما تو جامعه نداریم به اون معنای محدودیت .پس حجاب بهانه هست .پا شدن رفتن تو کلانتری اونم مسلح .توقع دارید سرکوب نشن .اینا ملت نیستن .خرابکارن و بیان جولان بدن تو مملکت هر روز ما میشه این وضعیت .

  5. ابرازتسلیت به خانواده های محترم شهدا

    جوانان مسلمان مو سربلند رفتن روحشان بابی بی دو عالم حضرت زهرا سلام الله علیها محشور باد
    همه مردم افغانستان ودنیاهم میدانند که تروریست کیست افغانستان راتسلیم دادن خلاصه دربدری مردم افغانستان رازیادکدن حسین حسین شعارماست شهادت افتخار ماست

  6. براي ملت افغانستان ، طالبان و داعش دو روي يك سكه اند و فرقي با يكديگر ندارند. خداوند ريشه ي اين دو گروه را خشك گرداند و ملت مظلوم افغانستان را پس از نزديك به نيم قرن به ثبات و آرامش برساند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا