اخلاقی مذهبیشعر و داستانکتابخانه

معرفی کتاب «داستان‌هایی از زندگی امام سجاد (ع)؛ جلد ششم»

بررسی زندگی بسیاری از انسان های موفق در طول تاریخ و در نقاط مختلف جهان نشان می دهد که این افراد بیشتر از بقیه انسان ها اهل مطالعه و خواندن کتاب بوده اند.

مدرسه آنلاین– نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می شود تا به معرفی کتاب های برتر به ویژه تازه های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب « داستان‌هایی از زندگی امام سجاد (ع)؛ جلد ششم» نوشتۀ محمود پوروهاب، در حوزۀ ادبیات دینی برای کودکان است که نشر جمکران آن را منتشر کرده است.

در معرفی این کتاب آمده است: ««داستان‌هایی از زندگی امام سجاد (ع)» داستان‌هایی از زندگی امام سجاد (ع) را به زبانی شیرین و جذاب برای کودکان و نوجوانان بیان می‌کند.»

محمود پوروهاب داستان‎نویس و شاعر کودکان و نوجوانان است. پوروهاب تحصیلات حوزوی دارد و در ماهنامه سلام بچه‎ها مشغول به فعالیت است. وی در آثارش تلاش کرده، مسائل مذهبی، ادبی و تاریخی ایران و اسلام را با ساده‎ترین جملات به همراه تصاویر زیبا برای مخاطبان خود بازگو کند. نقد و بررسی آثار شاعران جوان، داوری جشنواره‎های ادبی کودک و نوجوان، مسؤولیت بخش شعر بعضی از ماهنامه‎ها از جمله فعالیت های ادبی پوروهاب است.

کتاب «داستان‌هایی از زندگی امام سجاد (ع)؛ جلد ششم» را می توانید از طاقچه دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا