جدیدترین اخبارمدرسه

افتتاح ۹ مدرسه خیری در رابر

با همت خیر نیکوکار و معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس کشور ۹ مدرسه خیرساز با ۱۷ کلاس درس در روستا‌های رابر به بهره برداری رسید.

مدرسه آنلاین- صبح روز دوشنبه با حضور مهاجرانی معاون مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور، حاج اکبر ابراهیمی خیر نیکوکار مدرسه ساز، هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان و رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان شهرستان ۹ مدرسه خیرساز با یک هزار و ۱۰۰ متر مربع زیر بنای آموزشی در روستا‌های شهرستان رابر به بهره برداری رسید.

هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در مراسم آیین افتتاح همزمان این مدارس ضمن قدردانی از مشارکت خیرنیکوکار گفت: مدارس یک کلاسه ساخته شده با مشارکت صد درصدی خیر نیکوکار انجام شده و مدارس ۲ کلاسه و ۴ کلاسه با مشارکت خیر و نوسازی مدارس ساخته شده است.

او با اشاره به اینکه ۸ روستا در شهرستان رابر با مشارکت این خیرنیکوکار از نعمت مدرسه استاندارد برخوردار شده اند، گفته مدارس ساخته شده در روستای بابیدعلیایک‌کلاسه، روستای بابید سفلی یک کلاسه، روستای کبیر یک کلاسه، روستای ده دیوان یک کلاسه، روستای باب گلوئیه یک کلاسه روستای تذرج ۲ کلاسه، روستای هلیل رود ۲ کلاسه، روستای گنجان پسرانه ۴ کلاسه و روستای گنجان دخترانه ۴ کلاسه ساخته شده است.

او گفت: جمعا خیر نیکوکار ۳۵ میلیارد ریال هزینه کرده است و ۱۵ میلیارد ریال دیگر اعتبار ساخت مدارس مذکور از محل اعتبارات نوسازی مدارس تامین شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا