تربیتیمامان بابا

ضجه های دختر 16 ساله برای نجات از مرگ پس از خوردن قرص برنج

نوجوانی دورانی است که حساسیت‌های خاص خودش را دارد. نوجوان در میانه‌ی کودکی و جوانی قرلر دارد، با هیجانات سنین بلوغ و مسائل و موضوعاتی درگیر می‌شود که برایش تازه است.

مدرسه آنلاین- وقتی فرزندان به مرحله نوجوانی می رسند، والدین باید بیشتر از قبل اما دورادور و نامحسوس مراقب فرزند نوجوان خود باشند و آنان را درک کنند.

نوجوانان به رغم بي توجهي و نافرماني پيوسته به مراقبت و حمايت نياز دارند و در واقع وقتي نوجوان در فراز و نشيب زندگی با ترس‌ها و خیالاتی روبه‌رو می‌شود، با راهنمایی و حمایت والدین و معلمان به خوبی می‌تواند از آن عبور کند.

غفلت اولیا از نوجوانان، عدم حمایت و مشاوره‌های بی جا گاه می‌تواند به مشکلات روحی، ترس‌، عدم اعتمادبه‌نفس و حتی گاهی به خودکشی منجر شود.

عدم توجه والدین باعث شده دختر ۱۶ ساله برای ترساندن والدین و جلب توجه آنان خودکشی کند به گمان اینکه می‌تواند با یک شستشوی ساده زنده بماند، غافل از اینکه کار از کار گذشته و التماس‌های او برای زنده ماندن بی‌فایده است.

صحنه‌ای دردناک که با مراقبت بیشتر والدین می‌توانست هیچ‌گاه به وجود نیاید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. مملکتی که دخترانش از وقتی توی شکم مادراشونن و هنوز به دنیا نیومدن جز رل زدن و کراش زدن دغدغه دیگه ای ندارن خب این مسائل واسش طبیعیه. این کشور مردمش عقب مانده هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا