دیگه چه خبر؟فرهنگی

ویدئویی جدید از مازیار لرستانی با استایلی جدید و مردانه‌تر

تغییرات چهره و استایل مازیار لرستانی مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

مدرسه آنلاین- مازیار لرستانی، پیش از تطبیق یا تغییر جنسیت با نام شهره لرستانی در سینما و تلویزیون فعالیت می کرد. از زمانی که وی تحت درمان های تغییر جنسیت قرار گرفته است، روند تغییرات او برای بسیاری مورد توجه قرار گرفته و هر بار که فیلم یا عکس جدیدی از او منتشر می شود، این تغییرات بیش از پیش خود را نشان می دهند.

در جدیدترین ویدیویی که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت، مازیار لرستانی از نوستالژی و خاطرات خود با یک آپاراتچی صحبت می کند، اما تغییرات ظاهری او بیشتر توجه ها را به خود جلب کرده است.

قبل از فراگیری سینمای دیجیتال، فیلم های سینمایی بر روی حلقه های فیلم ضبط می شد و طی پروسه ای، حلقه فیلم ها، پس از تدوین و انجام سایر کارهای پس از تولید، در اختیار سینماها قرار می گرفت. آپاراتچی یا پروژکشنیست (Projectionist) وظیفه تنظیم و راه اندازی حلقه فیلم را برعهده داشت. شاید علاقه مندان سینما، آلفردو، آپاراتچی فیلم خاطره انگیز فیلم سینما پارادیزو را به خاطر داشته باشند.

در ویدیویی که مازیار لرستانی در صفحه شخصی اش منتشر کرده است، از خاطرات خود با لطیف پروانه، آپاراتچی قدیمی سینما عصر جدید صحبت کرده و تعریف می کند که وی در دروان دانشجویی لرستانی اجازه می داد که در اتاق آپارات، فیلم های سینمایی خارجی را ببیند. ولی تغییرات ظاهری مازیار لرستانی و ژست مردانه لرستانی بیشتر به چشم می آید.

چهره مازیار لرستانی در تاک شوی اینترنتی «طناز» با مجری گری کمال تبریزی که در آن به ماجراها و دردسرهایی که به خاطر شرایطش در هنگام کار تجربه کرده بود، اشاره می کرد، با گریم مردانه شده بود. اما هم در ویدیویی که برای تبلیغ نمایش یکی از دوستانش منتشر کرده بود و هم در ویدیوی اخیر، به وضوح می توان رشد موهای صورت و تغییر صدای او را مشاهده کرد.
منبع: سلام نو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا