دیگه چه خبر؟فرهنگی

متولدین این سالها، در سال اژدها رو بورس شانسن

طبق تقویم چینی امسال سال اژدهاست و سالی سرشار از موفقیت و شادی و شکوفایی به همراه می‌آورد.

مدرسه آنلاین – اژدها نماد یانگ است و با آتش مرتبط است. اژدها به عنوان نمادی از فرخندگی و موفقیت در نظر گرفته می شود. بنابراین متولدین تمام سال‌ها با ظهور اژدهای چوبی به نحوی سود خواهند برد و برای متولدین سال اژدها امسال قرار است ثروت، رشد، موفقیت، مثبت اندیشی، شکوفایی، خرد و رضایت فراوان به ارمغان بیاورد.

متولدین سال اژدها باید سالم و متواضع بمانند و از این سال برای دستیابی به موفقیت بزرگ، خوشبختی، رفاه و سلامتی استفاده کنند. آن ها همچنین باید در این مواقع به دیگران کمک کنند تا آن ها را از مشکلات دور کنند.

سال اژدها چه سال‌هایی است؟

سال‌های اژدها شامل سال‌های 2024، 2012، 2000، 1988، 1976، 1964، 1952 می‌شود.

سال 2024 سال اژدهای چوبی است که از 10 فوریه 2024 (سال نوی چینی) شروع می شود و در 28 ژانویه 2025 (شب سال نوی چینی) به پایان می رسد.

خوش شانس‌ترین‌ها در سال اژدها

خوش‌شانس‌ترین نشانه‌های زودیاک چینی در سال 2024 میمون‌ها، خروس‌ها و خوک‌ها هستند. سپس در مرحلۀ بعد گاوها، خرگوش‌ها، بزها و سگ‌ها قرار می‌گیرند. ثروت اژدها تحت تأثیر «مخالفت با تای سوئی» قرار خواهد گرفت.

اژدها نماد قدرت، اشراف، افتخار، شانس و موفقیت در فرهنگ سنتی چین است.

اینبال هانیگمن، روانشناس و طالع‌بین به تازگی دربارۀ سه نماد حیوانی که امسال می‌توانند انتظار کمی شانس داشته باشند صحبت کرد.

اژدها (متولدین سال‌های ۱۹۶۴، ۱۹۷۶، ۱۹۸۸ و ۲۰۰۰)

به گفته اینبال، متولدین سال اژدها با توجه به اینکه در سال ۲۰۲۴ همه‌چیز و همه‌کس با نماد آنها هماهنگ است، سال شگفت‌انگیزی خواهد داشت.

او توضیح داد: «شخصیت بزرگ و ویژگی‌های رهبری آنها غیرعادی به نظر نمی‌رسد. ویژگی‌های لطیف‌تر خرد و خیرخواهی آنها مورد تحسین قرار می‌گیرد و از آنها سوءاستفاده نخواهد شد. امسال سال خوبی برای اژدهایان است تا از نردبان بالا روند و به مواضع بلندتر و جسورانه‌تر دست یابند.»

موش (متولدین سال‌های ۱۹۶۰، ۱۹۷۲، ۱۹۸۴، ۱۹۹۶)

آن‌طور که اینبال می‌گوید افرادی که در سال‌های نماد موش زودیاک چینی متولد شده‌اند به سخت‌کوشی و زودباوری شناخته می‌شوند اما می‌توانند به سبب «طبیعت مهربان» خود در موقعیت ضعف قرار بگیرند. با این حال به نظر می‌رسد امسال این‌طور نخواهد بود زیرا شانس زیادی سر راهشان قرار می‌گیرد.

اینبال گفت: «آنها به میانبرها و انجام کارها به شیوه آسان اعتقاد ندارند و امسال در زمان مناسب و در مکان مناسب قرار خواهند گرفت تا با افراد صاحب قدرت و نفوذ آشنا شوند.»

میمون (متولدین سال‌های ۱۹۶۸، ۱۹۸۰، ۱۹۹۲، ۲۰۰۴)

افراد جسوری که در سال میمون به دنیا می‌آید به «باهوش، بازیگوش و جذاب» بودن معروفند و این باور وجود دارد که بازیگوشی ذاتی آنها به خوبی با انرژی قدرتمند سال اژدها مطابقت دارد.

به گفته اینبال «رویای یک میمون این است که بتواند سرگرمی‌اش را به یک حرفه تبدیل کند و امسال فرصتی عالی برای آنها خواهد بود.»

خوک (متولدین سال‌های ۱۳۳۷،۱۳۵۰،۱۳۶۲،۱۳۷۳،۱۳۸۶،۱۳۹۸،۱۴۱۰)

اژدها برای خوک مفید است. او از تمام توان خود برای کامیابی خوک استفاده می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا