شعر و داستانکتابخانه

داستان معمایی شرلوک هولمز و بیوۀ سیاه

بررسی زندگی بسیاری از انسان های موفق در طول تاریخ و در نقاط مختلف جهان نشان می دهد که این افراد بیشتر از بقیه انسان ها اهل مطالعه و خواندن کتاب بوده اند.

مدرسه آنلاین– نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می شود تا به معرفی کتاب های برتر به ویژه تازه های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب «شرلوک هولمز و بیوۀ سیاه» اثر کایران ای مک مولن در حوزۀ داستان معمایی منتشر شده است. این کتاب را نوید فرخی ترجمه کرده و انتشارات قطره در 170 صفحه منتشر کرده است.

در معرفی این کتاب آمده است: «وقتی از شرلوک هولمز سخن به میان می‌آید، نمی‌توان به وقایع‌نگار وفادار او یعنی دکتر واتسن بی‌توجه بود، کسی که ابتدا به‌طور تصادفی با کارآگاه بزرگ آشنا شد و سپس به بهترین یار و یاور او تبدیل شد. اما تا چه اندازه دکتر واتسن را می‌شناسیم؟

واتسن نظامی بازنشسته‌ای است که در زندگی خود سه بار ازدواج کرده است، اما همۀ همسرانش به‌شکل تراژیکی از دنیا رفته‌اند. حالا واتسن می‌خواهد در آستانۀ میان‌سالی بار دیگر قلب زنی را برباید.

این زن کسی نیست جز مارتا هادسون، صاحبخانۀ منزل استیجاری خیابان بیکر. همه‌چیز به خوبی و خوشی پیش می‌رود، تا اینکه یکی از بستگان خانم هادسون به واتسن اتهام می‌زند که همسران پیشینش تصادفی از دنیا نرفته‌اند…

آن‌ها برای بررسی‌های بیشتر از یک نفر می‌خواهند که در این زمینه تحقیق کند: کارآگاه شرلوک هولمز!»

کتاب «شرلوک هولمز و بیوۀ سیاه» را می توانید از اینجا تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا