تغذیهمامان بابا

طرز تهیه ی شربت ژله‌ای زیبا و خوش‌طعم

در گرمای شدید تابستان هیچ چیز مثل یک نوشیدنی خنک نمی تواند عطش و خستگی را از وجود انسان بیرون ببرد. شربت‌ها از نوشیدنی‌هایی هستند که عطش را برطرف و کم‌آبی را جبران می‌کند.

مدرسه آنلاین– نوشیدنی‌های خنک در فصل تابستان و در روزهای گرم از پرطرفدارها هستند. شربت‌ها از نوشیدنی‌هایی هستند که به راحتی می‌توان در خانه درست کرد.

شربت گذشته از طعم‌های متفاوت و خوشمزه‌ای که دارند به دلیل رنگ‌های زیبایشان بسیار محبوب هستند. وقتی چند لیوان شربت در سینی چیده می‌شود مخصوصاً اگر چند نوع شربت باشد، گویی با یک نقاشی چند بعدی مواجه هستیم. 

تهیۀ شربت در منزل نشانۀ کدبانوگری بانوی خانه است و وقتی این بانوگری جلوۀ بیشتری پیدا می‌کند که کدبانو نوع متفاوتی از شربت تهیه کند. شربت ژله‌ای از آن شربت‌های متفاوت و خوشمزه است که اگر یکبار امتحانش کنید عاشقش می‌شوید.

مواد لازم:

ژله: نصف بسته

تخم شربتی: یک قاشق غذاخوری

یخ: به مقدار لازم

گلاب: به میزان لازم (دلبخواهی است.)

طرز تهیه:

ابتدا نصف بسته از ژله‌ای را که دوست دارید با نصف لیوان آب جوش مخلوط می‌کنیم و می‌گذاریم داخل یخچال تا نیم‌بند شود. حواستان باشد نباید خیلی سفت شود. بعد آن را خرد می‌کنیم و  تخم‌شربتی‌ای را که با آب ولرم خیس کرده‌ایم و حجیم شده با مقداری گلاب به آن اضافه می‌کنیم و رویش آب یخ می‌ریزیم. بعد آن را در لیوانی که می‌خواهیم می‌ریزیم.

به همین راحتی شربت ژله‌ای زیبا و آسان و خوشمزه آماده شد. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا