بدون دسته بندی

قرص گلوریا چیست؟

قرص گلوریا یکی از قرص های پر طرفدار لاغری است که از ترکیبات گیاهی هندی به نام لوتوس تشکیل شده است.
از آن جایی که این قرص دارای ترکیبات طبیعی است نسبت به داروهای شیمیایی بیشتر توانسته اطمینان افراد مختلف را به خود جلب کند. از جهتی دیگر این قرص نتوانسته است به طور تجربی و از روی نظرات مصرف کنندگان تاثیرات بسزایی در لاغری و افراد دارای اضافه وزن داشته باشد.

مدرسه آنلاین این نکته بسیار مهم است اگر قصد لاغری با قرص های گلوریا را دارید ابتدا باید یک پزشک متخصص تغذیه یا کارشناس تغذیه مکانیسم بدن شما را کاملا آنالیز کند و در صورت نیاز برای سرعت بخشیدن به کاهش وزن آن را برای شما تجویز کند.

هشدار مهم:

>تا به امروز گزارشات منفی زیادی از مصرف این قرص از طرف کاربران و نهاد های دولتی اعلام شده است. از مصرف خود سرانه این مکمل بدون مشورت با دکتر معتبر جدا خوداری کنید، این مطلب به هیچ عنوان به عنوان توصیه نامه برای مصرف این مکمل نبوده و نخواهد بود و هیچ گونه فروشگاهی را نیز جهت خریداری معرفی نکرده است، صرفا اطلاعات بروشور این مکمل به همراه تجربه کابران در این سایت قرار گرفته است.

آشنایی با عملکرد قرص لاغری گلوریا

قرص لاغری گلوریا عملکردی تقریبا مشابه با دیگر داروهای لاغری هم رده ی خود دارد؛ اما به این صورت کار میکند متابولیسم بدن را نسبت به آن ها بیشتر افزایش می دهد.

1. بالا بردن سوخت و ساز بدن

خانم ها و آقایان شاغل بسیاری وجود دارند که به علت سبک کاری خود فعالیت جسمی آن ها بسیار پایین است اما در مقابل مدت زمان کاری بالایی دارند؛ در نتیجه انرژی و زمان لازم برای انجام ورزش به طور منظم را ندارند. همین عامل به مرور زمان باعث چاقی و اضافه وزن در آن ها خواهد شد.

برخی از مادران نیز پس از زایمان و گذراندن دوران شیردهی رفته رفته دچار اضافه وزن می شوند و از طرفی آن ها نیز به خاطر نداشتن زمان کافی از ورزش روزانه عقب می مانند. تمام این عوامل باعث می شود بدن نسبت به کالری روزانه ای که دریافت می کند سوخت و ساز بسیار کمتری داشته باشد.

برای افرادی که در مثال های بالا آورده شد است با تشخیص پزشک و کارشناس تغذیه بهترین گزینه می تواند استفاده از قرص های لاغری گلوریا باشد. این قرص به اندازه ی چشمگیری متابولیسم بدن را بالا می برد؛ به گونه ای که شما پس از استفاده از آن گرما را در سطح و داخل بدن خود حس خواهید کرد.

2. کاهش جذب گلوکز (قند) در بدن

یکی از دلایلی که باعث چاقی می شود خوردن خوراکی هایی است که انرژی لحظه ای زیادی به ما می دهند و از طرفی این انرژی سریع در بدن تمام می شود و مجدد مغز سیگنال گرسنگی دریافت می کند.

گلوکز یا همان قند معمولی جزو این خوراکی ها است. مغز و بدن همیشه به دنبال سریع ترین و راحت ترین سوخت و انرژی برای بدن می گردند، در نتیجه زمانی که شما احساس گرسنگی می کنید ناخواسته علاقه به خوردن شیرینی دارید.

بدن گلوکز را از شیرینی و خوراکی های دیگر دریافت می کند. اما مسئله مهم این است که بدن شما مقدار کمی از این انرژی را برای سوخت و ساز بدن استفاده می کند و باقی را در بافت های بدن به چربی های شباع شده تبدیل می کند.

طبق توضیحات خود محصول (و نه نظرات متخصصین تغذیه)با مصرف قرص های لاغری گلوریا که توسط متخصص تغذیه حتما نیاز است تجویز شود، چربی سوزی به شدت افزایش پیدا می کند؛ در نتیجه ی این عملکرد بدن دیگر نیازی به گلوکز نخواهد داشت؛ همین عامل میل به خوردن خوراکی های سرشار از قند در شما را به شدت پایین می آورد.

3. کاهش چربی های انباشته شده

سوزاندن کامل چربی های انباشته شده در بدن بدون شک مدت زمان نسبتا طولانی را می خواهد. از طرفی فرد دارای اضافه وزن نیز باید اراده و صبوری بسیاری داشته باشد که در اغلب موارد هر دوی آن ها ممکن است فرد را خسته و او را از ادامه دادن برای داشتن تناسب اندام منصرف کند.

اما قرص های گیاهی لاغری مانند قرص گلوریا ادعا میکند که سریعا چربی های انباشه شده در تمامی نقاط بدن به خصوص در ناحیه پهلو را برای تامین انرژی مکانیسم بدن وارد عمل سوخت و ساز خواهد کرد.

زمانی که متابولیسم بدن بالا می رود بدن به طور طبیعی برای تامین انرژی خود به سراغ چربی های اضافی انباشته شده می رود. با سوزاندن آن ها علاوه بر تامین انرژی باعث کاهش چربی در بدن می شود که نتیجه ی این عمل پایین آمدن وزن و کاهش سایز در افراد می باشد.

4. کاهش اشتها با مصرف قرص گلوریا

برخی افراد با تنش های عصبی و استرس به طور غیر ارادی علاقه پیدا می کنند که غذای بیشتری مصرف کنند که مسئله یکی از عوامل ایجاد اشتهای کاذب است.

این افزایش اشتها در اکثر مواقع به اضافه وزن ختم خواهد شد. مطمئنا با سبک زندگی امروزه کنترل استرس و تنش های عصبی تقریبا غیر ممکن است و بیشتر افراد ساده ترین راه حل را برای بدست آوردن آرامش خود انتخاب می کنند.

قرص لاغری گلوریا با وجود ترکیباتی که دارد؛ این ادعا را دارد که قادر می باشد در مغز فعالیت نوراپی نفرین، سروتونین و دوپامین را کاهش دهد، در نتیجه ی این عملکرد مغز دیگر سیگنالی برای دریافت غذا به شما نمی دهد و این گونه اشتهای کاذب شما کاهش پیدا خواهد کرد.

نکته: افرادی که به علل مختلف قادر به گرفتن رژیم های غذایی کم کالری و و انجام ورزش نیستند؛ می توانند با مشورت پزشک خود برای کاهش اشتها و تامین انرژی خود از قرص های لاغری نظیر قرص گلوریا استفاده کنند.

عوارض مصرف قرص لاغری

بدون شک مصرف داروی های لاغری مانند قرص گلوریا عوارضی را برای افراد مصرف کننده به همراه خواهد داشت. این عوارض می تواند شامل موارد زیر می باشد:

  • احساس بی قراری
  • تشنگی زیاد
  • بی خوابی
  • نیاز به دفع مدفوع و ادرار زیاد
  • احساس بی حالی و ضعف
  • ریزش مو
  • مشکلات گوارشی
  • اختلال خلق
  • احتمال بازگشت وزن
  • تپش قلب
تا به امروز گزارشات منفی زیادی از مصرف این قرص از طرف کاربران و نهاد های دولتی اعلام شده است. از مصرف خود سرانه این مکمل بدون مشورت با دکتر معتبر جدا خوداری کنید، این مطلب به هیچ عنوان به عنوان توصیه نامه برای مصرف این مکمل نبوده و نخواهد بود و هیچ گونه فروشگاهی را نیز جهت خریداری معرفی نکرده است، صرفا اطلاعات بروشور این مکمل به همراه تجربه کابران در این سایت قرار گرفته است.

آیا خانم های باردار می توانند از قرص های لاغری گلوریا استفاده کنند؟

بدون شک جواب این سوال خیر است. خانم های باردار و شیرده دوران بسیار حساسی را پشت سر می گذارند و هر دارویی به سرعت می تواند سلامت جنین را به خطر بی اندازد.

قرص گلوریا و هر قرص لاغری دیگری در این دوره به شدت برای سلامت جنین خطرناک است؛ چرا که سوخت و ساز بدن مادر باردار به طور غیر طبیعی بالا می رود و نیازی به استراحت نمی بیند و این مسئله روی رشد جنین اثر منفی می گذارد.

مهمترین مسئله در دوران بارداری آن است که باید ویتامین ها و مواد معدنی نسبت به حالت عادی 2 برابر باشد. اما با مصرف قرص های گلوریا میزان دفع ادرار و مدفوع زیاد می شود و با این اتفاق بسیاری از مواد حیاتی بدن نیز خارج می شود و مادر باردار با فقر این مواد روبرو می شود که علاوه بر آسیب رسیدن به سلامت مادر، احتمال تولد نوزاد نارس نیز بالا می رود.

موارد منع مصرف قرص گلوریا

  • افراد زیر 20 سال و بالای 70 سال
  • بیماران قلبی
  • افراد دارای فشار خون بالا و فشار خون پایین
  • بیماران دیابتی
  • افراد با سابقه بیماری کلیوی و کبدی

در آخر:

قرص لاغری گلوریا میل به خوردن غذا و شیرینی را تا اندازه ی چشمگیری کاهش می دهد؛ اما این باعث نمی شود شما احساس ضعف داشته باشد؛ چرا که انرژی شما را با سوزاندن چربی های اضافی تامین خواهد کرد.

اما این نکته بسیار مهم است که مصرف هر قرص لاغری باید تحت نظر و با تشخیص پزشک باشد؛ چرا که ممکن است بدن به آن دارو ناسازگاری نشان دهد.

منبع: https://quickfit.ir/gloria-pill/

قرص لاغری گلوریا مخدر از آب در آمد، این قرص حاوی مواد مخدر خطرناک با عوارض شدیدی است و تا کنون ۱۷۹ فروشنده آن بازداشت شده اند.

به گزارش ایمنا، مجید کریمی اظهار کرد: در سال گذشته پلیس جمهوری اسلامی بالغ بر یک هزار تن انواع مواد مخدر را کشف کرد که نسبت به سال گذشته ۲۴ درصد افزایش داشت.

وی تصریح کرد: در سال گذشته هشت نفر از همکاران ما در راه حفظ نظم و امنیت و درگیری با قاچاقچیان مسلح در مرزهای شرقی به درجه رفیع شهادت نائل شده و ۳۰ نفر هم جانباز شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: ۱۷۹ نفر از عناصر اصلی قاچاقچیان نیز با اشراف اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در سال تعداد زیادی از افراد دستگیر می‌شوند، گفت: این ۱۷۹ نفر سرباندهایی هستند که شناسایی و دستگیر شده‌اند مانند پرونده بارانداز و فیروز.

کریمی اضافه کرد: با رصد فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و همکاری پلیس فتا در سال گذشته ۲۵۰۰ صفحه شناسایی و مسدود و ۱۸۱ صفحه که مصرف و توزیع مواد مخدر را ترویج می‌کردند شناسایی و دستگیر شده اند مانند پرونده گرومن.

وی از انهدام باندی که اقدام به فروش قرص لاغری می‌کرد خبر داد و ادامه داد: باندی که اقدام به ورود و توزیع قرص‌های لاغری می‌کردند شناسایی شدند؛ این باند قرص‌های لاغری با برند گلوریا را که دارای مواد روانگردان شیشه است در فضای مجازی تبلیغ کرده و در آرایشگاه، باشگاه‌های ورزشی و یا به صورت پست برای افراد به خصوص زنان به منظور تناسب اندام ارسال می‌کردند که متأسفانه یک خانم با مصرف این مواد دچار سقط جنین و یک نفر دیگر نیز با مصرف این قرص دچار مشکلات کبدی شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به توزیع سیگارهای الکترونیک گفت: متأسفانه یک نوع سیگارهای الکترونیکی در فضای مجازی و حقیقی عرضه می‌شود که در آن اسانس آغشته به مواد مخدر حشیش است. اگرچه این سیگارهای الکترونیک برای ترک سیگار است اما استفاده از اسانس مواد مخدر در این سیگارها خطرناک بوده و باعث بروز مشکلاتی شده است که خوشبختانه باندی که اقدام به ورود این سیگارهای الکترونیک کرده بودند شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا