علمی هنریکتابخانه

کتاب «چمدان های باز» به چاپ سوم رسید

بررسی زندگی بسیاری از انسان های موفق در طول تاریخ و در نقاط مختلف جهان نشان می دهد که این افراد بیشتر از بقیه انسان ها اهل مطالعه و خواندن کتاب بوده اند.

مدرسه آنلاین– نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می شود تا به معرفی کتاب های برتر به ویژه تازه های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب «چمدان های باز» نوشتۀ سید محسن روحانی، در زمینۀ دوری از وطن به چاپ سوم رسید. این کتاب را نشر جام جم در 336 صفحه منتشر کرده است.

در معرفی این کتاب آمده است: «روحانی در این‌کتاب، دیده‌های خود را به‌عنوان یک دانشجو و وکیل ایرانی از زندگی مهاجران در آمریکای شمالی و خصوصا شهر نیویورک به تصویر کشیده است. فراز و نشیب‌های مهاجرت و زندگی در کنار تفاوت‌های فرهنگی، اقتصادی و مذهبی از جمله مواردی است که در کتاب به آن اشاره شده است.»

سید محسن روحانی دانش‌آموخته‌ دانشگاه امام صادق(ع)، وکیل و دانشجوی مقطع فوق‌دکترای حقوق تجارت بین‌الملل در کشور امریکا است. وی از سال 2013 برای ادامه تحصیل راهی این کشور شد و کتاب «چمدان‌های باز» روایت‌هایی از تجربیات زیسته‌ این نویسنده‌ درباره مهاجرت و فراز‌و‌نشیب‌های آن است.

کتاب «چمدان های باز» را می توانید از فراکتاب تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا