خبر ویژه

وزیر آموزش و پرورش: معلم ها در اولویت واکسیناسیون باشند


با آغاز واکسیناسیون گزینشی ویروس کرونا در ایران، برخی صنف و واحدهای شغلی در پی این هستند تا مسئولان وزارت بهداشت و درمان را متقاعد کنند نیروهای آنها را نیز در اولویت واکسیناسیون قرار بدهند. مثل حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش که در همین رابطه درخواست هایی را مطرح کرده است.

مدرسه آنلاین– امروز دوشنبه 23 فروردین ماه، محسن حاجی میرزایی در همین رابطه به رسانه ها گفت: تصمیمگیری برای واکسیناسیون دانش آموزان در مدارس بر عهده ستاد ملی مقابله با کرونا است و اولویتبندیها برای دریافت واکسن کرونا در آن ستاد انجام میشود.

وی تصریح کرد: اگر بنا باشد از ابتدای مهرماه سال جاری، کلاسها بهصورت حضوری برگزار شود انتظار داریم فرهنگیان و دانش آموزان در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گیرند.

۱۳ کشور در دنیا، معلمان را در اولویت اول دریافت واکسن کرونا قراردادند

حاجی میرزایی یادآور شد: در بررسیهایی که انجام دادیم مشخص شد از مجموع کشورهای دنیا در ۷۶ کشور، معلمان را در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار دادهاند و در ۱۳ کشور نیز اولویت اول خود را به این قشر اختصاص دادهاند.

وزیر آموزشوپرورش تأکید کرد: وزارت آموزشوپرورش نیز پیشنهاد خود را برای در اولویت قرار گرفتن معلمان جهت دریافت واکسن کرونا به ستاد ملی مقابله با کرونا منعکس خواهد کرد.

منبع: روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا