بدون دسته بندی

نیما عالمیان کیست؟

نیما عالمیان متولد  ۳ دی ۱۳۷۱ در بابل و بازیکن تنیس روی میز و ملی‌پوش اهل ایران است.
مدرسه آنلاین- وی فعالیت خود را ۲۰۰۰ شروع کرده و موفقیت‌های زیادی داشته‌است. او در سال ۲۰۰۷ با ورود به تیم ملی نونهالان به عرصه ملی راه پیدا کرد و در تمام رده‌های تیم ملی تنیس روی میز ایران حضور داشته‌است.
او هم اکنون عضو باشگاه لارومانگ فرانسه است. همچنین یاسر عباسی که از نخبگان و سخنرانان مطرح جوان کشور و مشاور حقوقی فدراسیون تنیس روی میز میباشد به همراه رحمت عالمیان، پدر نیما و نوشاد مدیریت ورزشی و برنامه برادران عالمیان را عهده دار می‌باشند. عالمیان در سال ۲۰۲۰ _ ۲۰۲۱ در تیم باشگاه فراسنج و لیگ برتر بزرگسالان حضور دارد. او برادر نوشاد عالمیان است، که در همین رشته فعالیت دارد.
نتایج و افتخارات
نیما عالمیان در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۶ در هنگ‌کنگ، سهمیه حضور در المپیک را به دست آورد. او در مسابقات تور جهانی تنیس روی میز اسپانیا در سال ۲۰۱۸ موفق به‌کسب مدال برنز شد.
حواشی
مسئولان شهر بابل در تقدیر از او و نوشاد عالمیان بخاطر صعود تیم ملی پینگ پنگ ایران به دسته یک جهان، مبلغ ۱۰۰ هزارتومان هدیه دادند. نیما عالمیان در این باره گفت:پینگ پنگ بعد از صد سال به دسته یک جهان صعود کرد، اما با ۱۰۰ هزارتومان از من و نوشاد تجلیل کردند. واقعاً کارشان زشت بود همین اتفاقات باعث سرخوردگی ورزشکاران و نخبه‌ها می‌شود. خودشان بعداً خجالت زده شدند و خیلی با ما تماس گرفتند و عذرخواهی کردند و گفتند جبران می‌کنیم. ان‌شاءالله بتوانند جبران کنند (باخنده). البته قول دادند وضعیت اشتغال من و نوشاد را حل کنند حالا باید ببینیم چقدر عملی می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا