شعر و داستانکتابخانه

داستان طنز، چگونه بچه های بی تربیت را تربیت کنیم؟

بررسی زندگی بسیاری از انسان های موفق در طول تاریخ و در نقاط مختلف جهان نشان می دهد که این افراد بیشتر از بقیه انسان ها اهل مطالعه و خواندن کتاب بوده اند.

مدرسه آنلاین– نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می شود تا به معرفی کتاب های برتر به ویژه تازه های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب « چگونه بچه های بی تربیت را تربیت کنیم» اثر طاهره ایبد در حوزۀ داستان طنز و خیالی کودک به تازگی راهی بازار کتاب شده است. این کتاب را نشر پرتقال در 104 صفحه منتشر کرده است.

در معرفی این اثر آمده است: «یک روز که مامان ماری به مسافرت می رود، مارمار آقا از زیرزمین یک کتاب پیدا نمی کند؛ کتاب چگونه بچه های بی تربیت را تربیت کنیم؟ خیلی خوشحال می شود. مارمار آقا سه توله مار بی تربیت دارد. برای همین تصمیم می گیرد از روی قانون های کتاب، رم رم و مرمر , و ململ را تربیت کند….»

طاهره ایبد متولد ۱۳۴۲ در شیراز است. به دنیا آمدم. نخستین کتاب ایشان(صالح) در سال ۱۳۶۳ در کانون پرورش کودکان و نوجوانان چاپ شد. پس از آنرمان بزرگسال «دور گردون» را به رشتۀ تحریر درآورد. از ایشان 4 رمان برای بزرگسالان و حدود هشتاد عنوان کتاب برای گروه‌های سنی کودک، نوجوان، خردسال و بچه‌های شش ماه تا سه سال به چاپ رسیده است. «نی نی خرسه»، «اتل متل کوتوله»، «عمو زنجیرباف و دزد دریایی» و … از جمله آثار وی ایبد است.

شما می توانید کتاب « چگونه بچه های بی تربیت را تربیت کنیم» را از نشر پرتقال برای فرزندان خود تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا