شعر و داستانکتابخانه

سرگشتگی‌های خانم میم در بازار نشر

بررسی زندگی بسیاری از انسان های موفق در طول تاریخ و در نقاط مختلف جهان نشان می دهد که این افراد بیشتر از بقیه انسان ها اهل مطالعه و خواندن کتاب بوده اند.

مدرسه آنلاین– نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می شود تا به معرفی کتاب های برتر به ویژه تازه های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب «سرگشتگی‌های خانم میم» اثر ماندانا خاتمی در حوزۀ ادبیات داستانی منتشر شده است. این کتاب را انتشارات فرهنگ ایلیا در 91  صفحه منتشر کرده است.

در بخشی از کتاب آمده است: «نخستین‌باری‌ که‌ میم‌ به‌ آینه‌ نگاه کرد ترسید. طبیعی‌ بود، تا آن روز جز ماهیگیران مرده، هیچ‌ انسان زنده‌ای‌ را مقابل خودش ندیده بود. تمام تصورش از خودش این‌ بود که چیزی‌ شبیه‌ به‌ مرغ‌های گوشت‌خوار است‌ با بدنی‌ کشیده‌تر شبیه‌ ماهی‌ و پاهایی‌ کوچک‌ مثل‌ لاک‌پشت‌. غیر از این‌ها چه‌ می‌توانست‌ باشد؟»

ماندانا خاتمی ویسنده و پرستار است. وی از نویسندگان رادیو باران در برنامه رادیو پیام و برنامۀ گیلان ما است. چاپ داستان کوتاه در هفته‌نامه‌های کادح و آوای شمال در کارنامۀ ادبی او دیده می‌شود. خاتمی در در پنجمین دورۀ جشنوارۀ داستان توانسته مقام سوم را کسب کند.

کتاب «سرگشتگی‌های خانم میم» را می توانید از اینجا تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا