خبر ویژه

کشته شدن دانش آموز اردبیلی صحت ندارد

روز جمعه برابر با 22 مهرماه تعداد بسیار زیادی از اکانت های توئیتری و نیز رسانه های معاند به صورت همزمان خبری مبنی بر کشته شدن یک دانش آموز در اردبیل و در روز پنجشنه گذشته را منتشر کردند؛ خبری که بررسی ها نشان می دهد، صحت ندارد.

مدرسه آنلاین- به نقل از ایرنا، «علی محبوبی پور» مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل شایعات و ادعای رسانه های معاند درباره جان باختن یک دانش آموز دختر در اردبیل را تکذیب کرد و گفت: این ادعا کاملا تکذیب می شود و به هیچ وجه صحت ندارد

وی با اشاره به مانور گسترده رسانه های ضد انقلاب و انتشار وسیع این خبر کذب تصریح کرد: مردم مومن و انقلابی و غیرتمند اردبیل تحت تاثیر شایعات رسانه های معاند قرار نمی گیرند.

به گزارش ایرنا، برخی رسانه های ضد انقلاب امروز جمعه ۲۲  مهر ماه در خبرسازی دروغ، مدعی ضرب و شتم دانش آموزان دختر شاهد اردبیل در روز گذشته(پنجشنبه) و فوت یکی از داشن آموزان بر اثر خونریزی ناشی از ضرب و شتم شدند.

محبوبی پورضمن تکذیب مجدد شایعات و  ادعاهای رسانه معاند ایران اینترنشنال با بیان اینکه این ادعاها برای تهییج عواطف مردم انقلابی اردبیل است، تصریح کرد: در اردبیل تاکنون هیچ کشته و مجروحی نداشتیم و حتی دستگیری افراد هم در این شهر قابل توجه نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: هیچ دانش آموزی طی روزهای اخیر دستگیر نشده و این موضوع نیز کذب است.

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. در خبر دیگری مدعی شده بودند این جنایت در روز جمعه اتفاق نیفتاده با این دلیل که جمعه تعطیل است
    اینجا گفته پنج شنبه

  2. سلام باید تمامی اساتید و نیروی انتظامی و روحانیون برای سنین 10 سال به بالا بموازات شایعه پراکنی جلسات با محتوای فرهنگی بگذارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا