خبر ویژه

اعلام آمادگی کانال‌های تلگرامی برای فروش سوالات امتحان نهایی (1402)

هنوز به پایان سال تحصیلی نرسیده، بررسی ها نشان می دهد که برخی کانال های تلگرامی در حال جذب دنبال کننده و مشتری برای فروش سوال امتحانات نهایی دانش آموزان هستند!

مدرسه آنلاین- هر چند هر از گاهی کانال های پرمخاطب تلگرامی با درج آگهی این مجموعه ها در حال تبلیغ آنها هستند و به جذب دنبال کننده به این مجموعه ها کمک می کنند، اما انجام یک جست و جوی ساده نیز در این پیام رسان امکان دست رسی به کانال های تلگرامی مورد اشاره را برای دانش آموزان و والدین ممکن می سازد.

در یکی از تازه ترین نمونه ها یکی از کانال های تلگرامی با درج این آگهی که از ساعت 7 و نیم صبح روز 31 اردیبهشت امکان توزیع سوالات مربوط به امتحان نهایی درس دینی را دارد، در حال جذب مشتری است!

بدون شک این رویه جدا از اینکه صحت داشته باشد یا خیر می تواند اضطراب و استرس زیادی را به دانش آموزان وارد کند.

بر این اساس به نظر لازم است، متولیان امر ضمن توجه به این موضوع و برخورد با متخلفان نهایت تلاش خود را برای تضمین امنیت سوالات به کار بندند و این اطمینان را به دانش آموزان بدهند که چنین مشکلی و تخلفی تحت هیچ شرایطی رخ نخواهد داد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. خیلی ساده است . در وزارت صمت دنبال مافیای خودرو بگردید . در وزارت مسکن و شهرداری دنبال مافیای مسکن بگردید . در بانک مرکزی دنبال مافیای ارز و سکه بگردید . در وزارت آموزش و پرورش دنبال مافیای فروش سوالات بگردید . بهترین جای مخفی شدن مجرم کجاست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا