اخلاقی مذهبیشعر و داستانکتابخانه

گنجشک به امام چه گفت؟ راهی بازار کتاب کودک شد

بررسی زندگی بسیاری از انسان‌های موفق در طول تاریخ و در نقاط مختلف جهان نشان می‌دهد که این افراد بیشتر از بقیه انسان ها اهل مطالعه و خواندن کتاب بوده‌اند.

مدرسه آنلاین– نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می‌شود تا به معرفی کتاب‌های برتر به ویژه تازه‌های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب «گنجشک به امام چه گفت؟» اثر مژگان شیخی در حوزۀ ادبیات کودک منتشر شد. این کتاب را نشر به‌نشر در 24 صفحه منتشر کرده است.

در معرفی این اثر آمده است: «زندگی با برکت و زیبای امام رضا(ع) پر از نکته‌های آموزنده است. دوست دارید از امام هشتم بیشتر بدانید؟ پس مجموعۀ سلام بر گل نجمه را بخوانید. در این مجموعه نویسندگان دوستدار شما، قصه‌های زیبایی را نوشته‌اند. قصه‌ها در مورد زندگی امام رضا(ع) است. امیدوارم با خواندن این کتاب‌های زیبا بیشتر یاد بگیرید و لذت ببرید.»

مژگان شيخی از سال 63 كار نوشتن را با داستان «بلبل نوک طلا و باغ آرزوها» آغاز كرد. شیخی هم در زمينۀ ادبيات كودكان و هم ادبيات بزرگسالان فعاليت داشته و تاكنون بيش از 150 عنوان از كتاب‌هايش به چاپ رسيده است كه برخی از آنها برای فيلم‌های سينمايی مورد استفاده قرارگرفته‌اند. از آثار او در زمينۀ ادبيات كودک می‌توان به «زندگی حضرت يوسف»، «تابستان و غاز سفيد»، «دستی برای دوستی» و «گلی در سرزمين زمستان‌ها» و «365 قصه برای 365 روز سال» اشاره کرد.

کتاب «گنجشک به امام چه گفت؟» را می‌توانید از فراکتاب تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا