اخلاقی مذهبیشعر و داستانعلمی هنریکتابخانه

کتاب «هنر خفن شدن» در بازار کتاب نوجوانان

بررسی زندگی بسیاری از انسان های موفق در طول تاریخ و در نقاط مختلف جهان نشان می دهد که این افراد بیشتر از بقیه انسان ها اهل مطالعه و خواندن کتاب بوده اند.

مدرسه آنلاین– نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می شود تا به معرفی کتاب های برتر به ویژه تازه های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب «هنر خفن شدن» نوشتۀ اندی کوپ، اندی ویتَکر، درل وودمن و ایمی بردلی، با ترجمۀ مریم رئیسی است که آن را نشر پرتقال در 172 صفحه منتشر کرده است. این کتاب که در حوزۀ روانشناسی نوجوانان قرار می گیرد، به ارائۀ راه کارهایی برای بهتر رفتار کردن و اعتماد به نفس در نوجوانان پرداخته است.

در معرفی کتاب آمده است: «از نظرت زندگی ناعادلانه است؟ عقیده داری در دنیای بی‌رحم تکالیف زیاد زندانی شده‌ای؟ احساس می‌کنی معلم‌ها الکی بهت گیر می‌دهند؟ وقتی لباس موردعلاقه‌ات را پیدا نمی‌کنی، به مادرت غر می‌زنی؟ فکرش را می‌کردم! بله، بله، نوجوان هستی و از همه‌طرف تحت فشار… مدرسه، دوستان، تکالیف، امتحانات، معلم‌ها، پدر و مادر، روابط، ظاهر و قیافه… خلاصه هر چیزی که فکرش را بکنی. چطور است به جای اینکه بنشینی و مدام نق بزنی، انگیزه و انرژی پیدا کنی و تصمیم بگیری متفاوت باشی؟ هنر خفن شدن به تو یاد می‌دهد چطور بهترین خودت باشی و چطور بفهمی بهترین خود بودن دقیقا یعنی چه. یاد می‌گیری چطور در مدرسه، محیط کار و زندگی‌ات فوق‌العاده باشی.»

کتاب «هنر خفن شدن» را می توانید از فروشگاه نشر پرتقال تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا