شعر و داستانعلمی هنریکتابخانه

کار و بار از مشاغل در طبیعت می گوید

بررسی زندگی بسیاری از انسان های موفق در طول تاریخ و در نقاط مختلف جهان نشان می دهد که این افراد بیشتر از بقیه انسان ها اهل مطالعه و خواندن کتاب بوده اند.

مدرسه آنلاین– نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می شود تا به معرفی کتاب های برتر به ویژه تازه های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب «کار و بار» اثر کرن براون در حوزۀ کودک و نوجوان منتشر شده است. این کتاب را که میترا امیری ترجمه کرده نشر پرتقال در 52 صفحه منتشر کرده است.

در معرفی کتاب آمده است: «عاشق فضای باز و محیط بیرون از خانه هستی؟ طبیعت برایت مهم است؟ پس خیلی راحت می توانی شغلی را پیدا کنی که طبیعت، دفتر کار تو باشد!

می پرسی کدام شغل ها؟ ما کمکت می کنیم! در این کتاب 25 شغل مختلف در فضای باز را معرفی کرده ایم. یک روز کاری را با افرادی که در فضای باز کار می کنند همراه شو تا با شغل هایشان بیشتر آشنا شوی. در این کتاب ریزه کاری ها و خوبی ها و سختی های این شغل ها و کلی نکته ی بامزه ی دیگر هم یاد می گیری، مثلا آشنایی با بدترین قسمت کار یک مربی موج سواری راهنمایی: جواب به شن و لباس های خیس ربط دارد!»

کرن براون ویراستار و نویسنده غیرداستانی کودکان است. او از زمانی که از دانشگاه فارغ التحصیل شد روی کتاب کار می کرد، اما حتی در کودکی دفتر خاطرات خود را می نوشت و تصویرسازی می کرد. او که در ارتفاعات اسکاتلند با منظره ای از کوه و دریا از پنجره اتاق خوابش بزرگ شد، کتاب های راهنمای خود را برای حیات وحشی که دیده بود نوشت و به تصویر کشید و زمان زیادی را در جنگل به جستجوی سوسک گذراند. او اکنون انواع زیادی از عناوین غیرداستانی را ویرایش، می نویسد و نمایه می کند، و همیشه در حال یادگیری چیزهای جدید است.

کتاب «کار و بار» را می توانید از اینجا تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا