مامان بابا

10 ایده‌ی جذاب برای هدیه‌ی روز مادر که حتماً خوشحالشون میکنه

مادر، عطیه‌ای الهی است که در هیچ کجا نمی‌توانی نظیرش را پیدا کنی، دردانه‌ای که تنها یکی از آن برای هر کس خلق شده و وجودش نور و عشق و مهربانی برای خانه و خانواده است.

مدرسه آنلاین – از همان ابتدا این مادر است که خدا گرمای آغوشش را برای آرامش ما آفریده تا ملجأ ما شود و تا بزرگی برایمان عشق و خوبی ببارد و ما هرچه هم بکوشیم نمی‌توانیم اندکی از محبتهایش را جبران کنیم.

همه روزها روز مادر است و ما همواره دست‌بوس مادرانمان هستیم. اما یک روز در سال به یمن ولادت اسوه‌ی مادران، حضرت زهرا به نام روز مادر نامگذاری شده است. این روز بهانه‌ای است که نشان دهیم عاشقانه مادرمان را دوست داریم و سعی می‌کنیم با هر آنچه بتوانیم او را خوشحال کنیم. گرچه هدایای مادی هر چه هم که باشد جبران اندکی از زحمات مادران نمی‌شود اما به نوبۀ خود نمادی از تقدیر و تشکر و قدردانی است و از این رو با ارزش است.

ارزش کادوی روز مادر به قیمت آن نیست، بلکه به وقتی است که صرف آن کرده‌اید و به یادی است که فراموشش نکرده‌اید. 

اگر شما هم فکرتان مشغول است و نمی‌دانید برای روز مادر چه کادویی بگیرید، با مدرسه آنلاین همراه باشید. ما در این مطلب سعی کرده ایم ایده هایی برای هدیه روز مادر را با مخاطبینمان به اشتراک بگذاریم.

1- خرید پوشاک

همۀ خانم‌ها به ظاهرشان خیلی اهمیت میدهند و نوع پوشش و لباسشان اهمیت خاصی دارد شما می‌توانید به عنوان هدیه از انواع پوشاک زنانه استفاده کنید و مطمئن باشید از هدیۀ شما خوششان خواهد آمد. روسری یا شال  از جمله مواردی است که سایزبندی ندارد و خریدش به عنوان هدیه، خیلی راحت است.

2- کیف و کفش

می‌توانید از انواع کیف و کفش زنانه هم به عنوان هدیه استفاده کنید. فقط کافی است سعی کنید کیف و کفشی که انتخاب میکنید با لباس آنها هم ست باشد و یا مدلی باشد که می‌پسندند.

3- انواع کیف

انواع کیف، هدیۀ مناسبی برای مادرهاست. کیف های متعددی مانند کیف پول، کیف دستی، کیف دوشی و … از انواع کیف هایی است که شما می توانید برای خرید آن اقدامکنید..

4- ساعت مچی

پیشنهاد دیگر برای هدیۀ خرید یک عدد ساعت مچی زیباست با این هدیه ثابت میکنید که تو همه لحظه‌ها به یاد مادر و همسرتان هستید و وجودتان را مدیون حضور آنها میدانید.

5- وسایل مراقبت‌های پوستی

هیچ فردی دوست ندارد چین و چروک صورت مادر خود را ببیند. اگرچه پیری بخش زیبایی از زندگی است و همه دیر یا زود آن را تجربه می‌کنند، اما با کمک انواع ماسک‌ها و محصولات بهداشتی و زیبایی می‌توانید بهتر از پوست خود مراقبت کنید و پوستی شاداب و سالم داشته باشید. معمولا انواع لوازم آرایش را به خانم‌ها هدیه می‌دهند، ولی این بار کمی متفاوت‌تر باشید و یک هدیه آرایشی برای درمان پوست به مادرتان کادو بدهید.

6- تابلو یا آلبوم عکس

یک تابلو زیبا برای مادرتان بخرید یا یک آلبوم عکس. در آلبوم عکس، عکس خانوادگی یا یک عکس زیبا از مادرتان را در آن قرار دهید. انتخاب تصویر به سلیقه شما و مادرتان بستگی دارد. به عنوان مثال، شاید عکس عروسی مادر و پدرتان او را خوشحال کند. 

7- گلدان

گلدان گل نیز یک هدیه شاعرانه است. گلدانی که مادرتان هر بار که به آن آب می‌دهد، یاد شما می‌افتد. بدون شک این هدیه روز مادر بسیار محبوب است، زیرا همه افراد سرسبزی و زیبایی را دوست دارند. اندازه گلدان و نوع آن هم به سلیقه مادر و فضای منزل مادرتان بستگی دارد. بونسای‌های کوچک نیز می‌توانند هدیه‌ای زیبا و جذاب برای روز مادر باشند. آن‌ها در تمام سال سبز هستند و شرایط نگهداریشان هم اصلا سخت نیست.

8- لوازم باغبانی منزل، هدیه‌ای متفاوت

آیا مادر شما باغبان خوبی است و به هر گلدانی که دست می‌زند، آن را به یک باغ کوچک تبدیل می‌کند؟ بنابراین لوازم باغبانی خانگی می‌تواند بهترین ایده برای روز مادر باشد. امروزه در بازار جعبه‌های کامل، مجهز و شیک با ابزار باغبانی وجود دارند که بعضی از آنها مناسب باغبانی در حیاط و برخی دیگر برای باغبانی در آپارتمان مناسب هستند.

9- جعبۀ جواهرات

به مادرتان یک جای جواهر شیک هدیه دهید. نمونه‌های چوبی انتخابی عالی است. جای جواهری‌های سفید و چرمی نیز گزینه‌ای عالی است. البته بهتر است همیشه در خرید موارد این چنینی، قید و شرط ها را دور بریزید و سلیقۀ مامان‌ها را مد نظر قرار دهید.

10 قاب گوشی

قاب‌های زیبایی برای گوشی وجود دارد. می‌توانید یکی یا دو تا یا چند تا قاب زیبا برای مادرتان بخرید یا اینکه خودتان برایش قاب درست کنید. لازم نیست خیلی از خیاطی سر در بیاورید تا بتوانید برای گوشی قاب بدوزید. شاید محافظ قدرتمندی نباشد اما قابی با طرح‌ و نقش‌های رنگارنگ، می‌تواند یک هدیۀ مناسب برای مادر شما باشد. قاب گوشی همیشه جلوی چشم مادرتان است و یادآور اینکه خودتان با دست‌های خودتان آن را برای او درست کرده‌اید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا