شعر و داستانکتابخانه

رمان سایه های سوخته در نقد سیاست های جهانی

بررسی زندگی بسیاری از انسان های موفق در طول تاریخ و در نقاط مختلف جهان نشان می دهد که این افراد بیشتر از بقیه انسان ها اهل مطالعه و خواندن کتاب بوده اند.

مدرسه آنلاین– نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می شود تا به معرفی کتاب های برتر به ویژه تازه های حوزه نشر پرداخته شود.

رمان «سایه های سوخته» اثر کامیلا شمسی، در حوزۀ رمان وارد بازار نشر شده است. این کتاب را ایراندخت آذرشکیب ترجمه کرده و نشر آرادمان در 358 صفحه منتشر کرده است.

در معرفی این کتاب آمده است: «داستان این اثر کامیلا شمسی نیز از درونمایه نقد سیاست‌های جهانی برخوردار است که روایت دختری ژاپنی را از زمان بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی پی می‌گیرد. او در مسیر جست‌وجوی عاشقانه‌ خود، از هندوستان استعمارزده انگلیس سر در می‌آورد و در ادامه، با سفر به درون ساختارهای امنیتی جاسوسی، به ایالات متحده آمریکا می‌رسد.»

كاميلا شمسی نویسندۀ اهل پاکستان – بریتانیا است. شمسی اولین رمان خود را با عنوان در«در شهر کناب دریا» در حالی نوشت که هنوز در کالج بود. این کتاب در فهرست جوایز «جان لوللین روی» در انگلستان قرار گرفت و شمسی جایزه نخست وزیر ادبیات در پاکستان را در سال 1999 دریافت کرد. از کتاب های «نمک و زعفران» و «آیات شکسته» از دیگر آثار شمسی است.

کتاب «سایه های سوخته» را می توانید از اینجا تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا