شعر و داستانکتابخانه

مجموعه داستان های پوآرینا به کتابفروشی ها رسید

بررسی زندگی بسیاری از انسان های موفق در طول تاریخ و در نقاط مختلف جهان نشان می دهد که این افراد بیشتر از بقیه انسان ها اهل مطالعه و خواندن کتاب بوده اند.

مدرسه آنلاین– نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می شود تا به معرفی کتاب های برتر به ویژه تازه های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب «مجموعه داستان های پوآرینا» اثر مهندس سهیلا سیفی امیرآباد در زمینۀ داستان تخیلی به تازگی وارد بازار کتاب شده است. این کتاب را نشر راز نهان در 165 صفحه منتشر کرده است.

«مجموعه داستان های پوآرینا» شامل هشت داستان تخیلی است که در دنیاهای متفاوتی می گذرد. این مجموعه داستان دومین اثر نویسنده است که پس از مجموعه شعر «نگاهی نو» منتشر شده است. این کتاب در سبکی متفاوت با کتاب اول سیفی امیرآباد در سبک داستان های تخیلی نوشته شده است.

داستان ها هر یک دنیای متفاوتی دارند و خواننده در هر داستان با قهرمان و فراز و فرود ماجراهایش همراه می شود، دمی از دنیای واقعی بیرون می آید و با گشت وگذار در دنیای خیال و جهان تخیلی از روزمرگی ها فاصله می گیرد، ناممکن ها را ممکن می کند، زمان و مکان را در می نوردد و با قوۀ خیال در دنیایی تازه سیر می کند.

غالب آدم ها علاقه دارند برای ساعاتی ولو اندک از دنیای واقعی با همۀ رنج ها و محال هایش رها شوند، در دنیایی به سر ببرند که ساختۀ ذهن است، جهانی که از این رنج ها، سختی ها، شکست و ناکامی ها خبری نباشد، دنیایی که قهرمان با تدبیر و نیروی فرابشری بر ناکامی ها و مصائب پیروز می شود. دنیای خیال جهانی است که در آن از محدودۀ زمان و مکان و محدودیت های جسم خبری نیست و قهرمان و شخصیت ها به هر آنچه بخواهند و اراده کنند می توانند برسند. ماجراها آنطور اتفاق می افتد که قهرمان اراده کرده و بازی آنگونه پایان می گیرد که قهرمان و در واقع تخیل نویسنده انتخاب می کند.

در مجموعه «داستان های پوآرینا» نویسنده خواننده را با هشت داستان خیالی با دنیاهایی متفاوت همراه کرده است. خواننده دنیاهای گوناگون با قوانین متفاوتی را تجربه می کند و حس خیالش اقناع می شود.

در بخشی از کتاب آمده است: «بعد از سال های متمادی که به سفر نرفته بودم، امسال تصمیم گرفتم جای خوبی رو برای مسافرت انتخاب کنم. اول از همه به تمامی دوستانم زنگ زدم چون مسافرت با آنها بسیار لذت بخش است.
محل دیدارمان در رستوران بغل محل کار من بود. عصر شد و از محل کار تعطیل شدم. سریع به رستوران رفتم. بچه ها مثل همیشه چندتا میز را به هم چسبانده بودند …»

مجموعۀ «داستان های پوآرینا» با قیمت 850000 ریال در کتابفروشی ها در دسترس مخاطبین است. همچنین علاقمندان می توانند برای تهیه مستقیم کتاب با شمارۀ 09228786602 تماس حاصل کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا