شعر و داستانکتابخانه

«ماجراهای خرس و خرگوش صحرایی شریک!» از تازه های کتاب

بررسی زندگی بسیاری از انسان های موفق در طول تاریخ و در نقاط مختلف جهان نشان می دهد که این افراد بیشتر از بقیه انسان ها اهل مطالعه و خواندن کتاب بوده اند.

مدرسه آنلاین– نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می شود تا به معرفی کتاب های برتر به ویژه تازه های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب «ماجراهای خرس و خرگوش صحرایی شریک!» نوشتۀ امیلی گرویت، در حوزۀ داستان کودک به تازگی راهی بازار کتاب شده است. این کتاب را فرمهر منجزی ترجمه و نشر بازی و اندیشه در 36 صفحه منتشر کرده است.

کتاب «ماجراهای خرس و خرگوش صحرایی شریک!»، داستانی زیبا بین خرگوش صحرایی و خرس است. این داستان به کودک می آموزد که چطور در به اشتراک گذاشتن وسایل بازی سهیم باشد. همچنین تصویرهای زیبای کتاب، قوۀ تخیل کودک را بر می انگیزد تا با تصاویر ارتباط برقرار کند و خود داستانی از منظر خویش بسازد.

امیلی گرویت (متولد 1972) نویسنده و تصویرگر انگلیسی در زمینه كتاب های تصاویر كودكان است. او اولین کتاب خود را در سال 2005 منتشر کرد و موفق به کسب مدال سالانه کیت گرینویایی -بهترین کتاب سال کودکان بریتانیا- برای کتاب «دوباره»شد. از امیلی گرویت کتاب های متعددی در حوزۀ ادبیات کودک منتشر شده که داستان های «برف بازی»، «خرس کجاست؟»، «ماهیگیری»، «آفتاب پرست غمگین»، «نامه های سانی» و «گرگ ها» را می توان نام برد.

کتاب « ماجراهای خرس و خرگوش صحرایی شریک!» را می توانید از اینجا تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا