خبر ویژه

قصور نابخشودنی پلیس در حادثه مرگبار مدرسه راب

حدوداً دو ماه پیش و در تاریخ 3 خرداد سال جاری برابر با 24 ماه می میلادی اتفاقی در یکی از مدارس ابتدایی تگزاس آمریکا رخ داد که منجر به کشته شدن 19 دانش آموز شد. حالا فیلمی مرتبط با لحظات این حادثه منتشر شده است که تماماً از قصور پلیس در جریان این اتفاق تلخ خبر می دهد.

مدرسه آنلاین- در روز ۲۴ مه ۲۰۲۲ سالوادور راموس ۱۸ ساله در دبستان راب در یووالد تگزاس ایالات متحده آمریکا اقدام به گشودن آتش نمود و ۱۹ دانش آموز دبستانی و ۲ معلم را به قتل رساند و ۱۷ تن دیگر را نیز مجروح نمود. در ابتدای همان روز وی مادربزرگ ۶۶ سال خویش را با گلوله مجروح نمود.

همانطور که اشاره شد حالا فیلمی از این حادثه از طریق دوربین های مدار بسته منتشر شده که نشان می دهد در جریان این حادثه پلیس عملیات سریع ایالت تگزاس با اینکه سریعاً و پیش از شلیک های مرگبار قاتل در صحنه حاضر می شود ولی عملاً کار مثبتی برای مقابله با این اتفاق نمی کند و به نوعی نظاره گر ماجراست.

این ماجرا حالا در شبکه های مجازی هجمه های تازه ای را علیه پلیس در آمریکا به وجود آورده است.

در ادامه این فیلم را مشاهده می کنید:

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

    1. داری از پلیسشان طرفداری می کنی…. چرا آخه؟ خودشون همچین کاری نمی کنندو اینو یک آبروریزی بزرگ میبیند…. خب چرا ما باید از پلیسشان طرفداری کنیم ؛ چیش به ما می رسه ؟
      خبر نصفه است که باشه، دندشون نرم…
      در واقع نصفه هم نیست؛ فقط توجیه مضحکشان ذکر نشده؛ انگار مافوق پلیسشان از خود پلیسشان جداست! تیترش باید میشد خطای نابخشودنی مافوق پلیسشان، درحالیکه مادون پلیس مهربونشان، همچین خیلی مودب واستاده اند تا درطی مدتی که بچه ها در حال کشته شدن هستند، مافوق پلیسشان اجازه دهد!!!
      حالا بگذریم که مقرراتشان اینه که باید در شرایط اضطراری آنا دست بکار شوند، نه اینکه منتظر چیزی بمانند…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا