اخلاقی مذهبیکتابخانه

«قصه‌هایی از بانو فاطمه» از حضرت زهرا سلام الله علیها بر ای کودکان می گوید

بررسی زندگی بسیاری از انسان های موفق در طول تاریخ و در نقاط مختلف جهان نشان می دهد که این افراد بیشتر از بقیه انسان ها اهل مطالعه و خواندن کتاب بوده اند.

مدرسه آنلاین– نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می شود تا به معرفی کتاب های برتر به ویژه تازه های حوزه نشر پرداخته شود.

مجموعۀ ده جلدی «قصه‌هایی از بانو فاطمه(سلام الله علیها)» به روایت حسین فتاحی با تصویرگری فرهاد جمشیدی در حوزۀ ادبیات دینی به زندگی حضرت زهرا پرداخته است. این کتاب را انتشارات قدیانی در 144 صفحه در سال 1399منتشر کرده است. این مجموعه ده جلدی و هر جلد 15 صفحۀ رنگی و مصور است.

در بخشی از کتاب آمده است:
« فاطمه پسرهایش را بوسید. دستی بر سرشان کشید. آنها را دلداری داد. ناگهان به زبانش آمد و گفت: «من هم دلم می‌خواهد که شما لباس نو داشته باشید امیدوارم تا روز عید لباستان آماده شود….»

حسین فتاحی متولد ١٣٣٦ در یزد، دارای مدرک کارشناسی در رشته حسابداری است. فتاحی در سه حوزه تألیف، ترجمه و بازنویسی آثار کلاسیک فارسی برای کودکان و نوجوانان آثار متعددی منتشر کرده که «آتش در خرمن» و «پسران جزیره» در زمینه ادبیات پایداری است و «عشق سال های جنگ» رمان دیگر اوست که نشر قدیانی تاکنون شش بار آن را تجدید چاپ کرده است.«مدرسه انقلاب»،«کودک و توفان» ، «امیرکوچولوی هشتم» و بازنویسی «قصه‌های شاهنامه» و … از دیگر آثار فتاحی است.

مجموعه‌ ده جلدی «قصه‌هایی از بانو فاطمه(سلام الله علیها)» را می توانید از اینجا تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا