تربیتیچند رسانه ای

فیلمی وحشتناک از قمه کشی دختران نوجوان در بوشهر

در فضای مجازی فیلمی کوتاه منتشر شده است که نشان می دهد تعدادی از دختران نوجوان در بوشهر با قمه با هم درگیر شده اند.

مدرسه آنلاین- انتشار این فیلم کوتاه در فضای مجازی با موجی از بهت و تعجب و نیز واکنش ها رو به رو شده است.

همچنین پلیس بوشهر به سرعت ضمن شناسایی افراد همه آنها را دستگیر کرده است.

سرهنگ صالحی در واکنش به انتشار کلیپ قدرت نمایی چند دختر نوجوان بوشهری گفت: حدود دو ماه پیش تعدادی از دختر بچه‌های ۱۳الی ۱۶ساله که مدت‌ها با هم دوست بوده و به علت اختلافات شخصی روابط آنها به هم خورده بود، با همدیگر قرار می‌گذارند تا در پارک شغاب حاضر شده و از طریق گفت‌وگو مشکل خود را حل کنند.

وی افزود: دختران نوجوان بعد از دقایقی گفتگو با یکدیگر به توافق نرسیده و با هم درگیر می‌شوند که در همین حین یکی از دختران با قدرت نمایی با قمه‌ای که یکی از دوستانش در اختیار او گذاشته بود اقدام به زدن چندین ضربه به طرفین مقابل می‌کند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: از طرفی یکی از افراد حاضر در محل از صحنه درگیری فیلمبرداری کرده و پس از گذشت حدود دو ماه اقدام به انتشار فیلم در فضای مجازی می‌کند که این موضوع باعث خدشه دار شدن اذهان عمومی شده است.

صالحی بیان کرد: کمتر از ۲۴ ساعت از انتشار فیلم، فرماندهی انتظامی شهرستان بوشهر با همکاری کارشناسان پلیس فتا،عملیات شناسایی را آغاز و صبح چهارشنبه همه دختران دخیل در درگیری و انتشار دهنده فیلم به مرکز پلیس دعوت و پس از انجام تحقیقات اولیه به منظور اصلاح و پیشگیری از اقدامات مشابه تحت خدمات مددکاری اجتماعی و مشاوره‌ای مرکز مشاوره معاونت فرهنگی و اجتماعی قرار گرفته و همزمان پیگیری‌های قانونی نیز در دست انجام است.

در ادامه فیلم مرتبط با این اتفاق و توضیحات دختران حاضر در آن را می شنوید:

نوشته های مشابه

‫18 دیدگاه ها

  1. اون پهلوی بود که شهید شیرودیها و عباس دوران ها را تربیت کرد
    و ما شیره ای قمه کش

    1. نمونه ای از یک مغلطه ابلهانه از یک فرد عوام الناس
      انگار الان همه دنیا گل و بلبله.
      زمان پهلوی از این مسائل بود بدترش هم بود منتها اون موقع گوشی هوشمند و اینترنت و تلگرام و اینستاگرام و…. در کار نبود
      بچه ها هم در مدارس و محیط خونه تربیت میشدن به جای اینکه در اینستاگرام تربیت بشن

      همین الان اگر اینستاگرام رو فیلتر کنن خودت اولین نفر اعتراض میکنی پس خواهشا اراجیف اینجا تحویل نده. مشکل این مملکت اینه که هرکس سوادش کمتره و مغزش کوچیکتره دهنش بازتره. بی سوادهایی مثل تو صحبت نکنن و کار رو به کاردان بسپارن تمام مشکلات ما حل میشه

      1. پهلوی شراب خور و زن باره و دزد و بی عرضه چگونه شهید پرور شده؟ این قهرمانان دوران پهلوی هم کم و بیش در ارتش بودند اما در نظام شاهنشاهی هضم نشده بودند.

        1. دختران دختران قدیم دهه ۶۰
          الان دهه ۸۰ مایه ننگ ننگ ننگ شدند که مایه فساد ها فقط بی فرهنگی خانواده و بی ریشه وتربیتی مادران وبی غیرتی پدرانشون هست، ومنشا اینها هم باز از لقمه های حرام حتی سرسوزنی است .

    2. حرف چرتی بود پهلوی امثال شیرودی نپرورید امام این سهدا را پروش داد و دلهایشان راتسخیر کرد
      پهلوی اگر عرضه داشت زن وبچه هایش رو از فحشا حفظ میکرد
      چون خودش اینکاره بود رطب خورده نتونست منع رطب کند چون امام از دل حرف زد بردل این جوانان نشست

    3. احمقانه ست ،پهلوی یکی مثل اشرف قاچاقچی روتربیت کرد،شیرودیهاوعباس دوران باصحبتهاوکتابهای امام تربیت شدن،عقل ناقصتو بکاربگیر،کمی تاریخ بخون ،فقط جلوی ماهواره نشین

  2. عده ای شیطان صفت با تئوری سازی و در جهت تضعیف نهاد خانواده و نهاد آموزش و پرورش یکی از اصلیترین عوامل خلق اینگونه شرایط هستند . خلاصه و چکیده ی این تئوری حذف اقتدار پدرها و مادرها در منزل و کادر آموزشی در مدارس است . این تئوریهای به ظاهر شیک اما در نهان شیطانی با پوششهای فریبکارانه توانسته اند حتی به دانشگاه ها و اساتید تعلیم و تربیت نیز نفوذ کنند و بسیاری از آنها را نادانسته تشویق به تکثیر و جاانداختن این تئوریها بنمایند . یک ‌نگاهی به اطرافتان بیاندازید . تقریبا دیگر هیچ وجاهت ، احترام و جایگاه ویژه ای در نزد کودکان و نوجوانان ، اولیا و معلمانشان ندارد . خب وقتی این جایگاه گرفته شد ، حالا وقت آنست که این خلا پر شود . توسط کی و چگونه ؟ رجوع کنید به فضای مجازی جایی که محل تاخت و تاز بی ریشه ترین افراد است و اگر هم در لابلای آنها دلسوزانی هم وجود داشته باشند ، فریادشان در بین نجوای تتلو ها ، گم می شود . ابلیس هیچگاه مستقیم از ما نمی خواهد قید خدا را بزنیم بلکه ابتدا جانشینان خدا را هدف میگیرد . به ترتیب اولویت انبیا ، اولیا ، معلمان و پدر و مادر . شرط اول رستگاریمان قبول این فرض واجب است که ؛ شیاطین نتنها باهوشند بلکه در برابر بسیاری از ماها ، پروفسور به شمار می روند .

    1. سن قانونی به چه می گویند.بچه 5ساله گوشی هوشمند.بافضای بی دروپیکر.همه چی داخلش .چرا موی سرآنهاهمه درنوجوانی می ریریزدبقیه قضاوت باخودتان وریطی هم حکومت ندارد.

  3. اینها همون دخترهایی هستن که 5 سال پیش 10 ساله بودن و در مدارس با آهنگ بیا بیا قرش بده ساسی مانکن سر صف میرقصیدن.
    بچه ای که زیر دست مدیر و معلمی تربیت بشه که شعورش اینقدره که به جای سرود ملی و احترام به پرچم و سرودها حماسی و فاخر وادار به رقص با آهنگ بیا بیا قرش بده ساسی مانکن میکنه، انتظار بیشتری ازش دارید؟

  4. بنظر این فیلم بیشتر تبلیغ اقدام قهرمانانه ! پلیس و سرعت عمل بیمانند ! نیروی انتظامی مقابل مفاسد و قانونشکنیها (البته بعضیهاش) هست تا ریشه یابی و حداقل بررسی اولیه علت این ناهنجاریهای اجتماعی!
    البته در کل همه چی سطحی، در حد حرف و ادعا و برای مطرح کردن خود و بعبارتی پز دادن از سوی همه ارگانها بررسی می شود.
    شاهد هم اوضاع کشور در همه زمینه ها – اجتماعی، اقتصادی و غیره – می باشد که هر روز خرابتر از دیروزه.

  5. جامعه ی ایران بزودی به یک بحرانی فراتر از تصور دچار خواهد شد که همچون یک کشتی که سوراخ شود، همه ی انسان ها رو با خود به قعر دریا مدفون خواهد کرد. قابل توجه مسئولانی که خود را به خواب زده اند و فقط بفکر به غارت بردن سرمایه های کشورند.

  6. دخترها بیخود کرده اند- ما مردها باید قمه کشی کنیم و به همه زور بگیم – لات بازی مخصوص آقایان است و نه بانوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا