جدیدترین اخبار

فراخوان حمایت از پژوهش‌های حوزه بازی و اسباب‌بازی

فراخوان حمایت از پژوهش‌های حوزه بازی و اسباب‌بازی، از سوی شورای نظارت بر طراحی، تولید، واردات و توزیع اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، منتشر شد.

مدرسه آنلاین- شورای نظارت بر اسباب‌بازی کانون که نقش حمایت از پژوهش‌هایی با موضوع اسباب بازی و بر مبنای نقش نظارتی این شورا بر اسباب‌بازی، توسعه صنعت، فرهنگ، مسائل حقوقی، نیازهای تربیتی، روانشناختی و اقتصاد اسباب‌بازی است، را دارد، با انتشار خبری فراخوان حمایت از پژوهش‌های حوزه بازی و اسباب‌بازی را منتشر کرد.

بر اساس این فراخوان، تمامی پژوهشگران علاقه‌مند و فعال در حوزه سرگرمی‌ها و اسباب‌بازی‌ها می‌توانند طرح‌نامه تکمیل شده خود را در قالب فرم خام پروپوزال حداکثر تا روز ۳۰بهمن ۱۴۰۰به نشانی (TSC@kpf.ir) ایمیل دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی ارسال کنند.

بر همین اساس، از پژوهش‌هایی که موضوع آن در راستای اهداف، مأموریت‌ها و سیاست‌های شورا، ارائه راه‌های جدید برای توسعه، حمایت و یا رفع مسائل مربوط به صنعت اسباب‌بازی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یا شورای نظارت بر اسباب‌بازی باشد، حمایت خواهد شد.

همچنین پژوهش‌ها باید کاربردی و به‌روز باشد و قابلیت اجرایی شدن را داشته باشد و نتایج پژوهش، مستقیماً در جریان صنعت یا مسائل شورا بوده و به‌ دور از کلی‌نگری‌ها بتواند دقیق و ملموس، ارائه شود.

فراخوان حمایت از پژوهش‌های حوزه بازی و اسباب‌بازی را اینجا مشاهده کنید.

منبع: روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا