خبر ویژه

سرنوشت شومی که یک مکانیک برای دختر دانش آموز رقم زد

از کودکی خودم را در لباس پزشک تصور می‌کردم. وقتی بزرگ‌تر شدم، بیشتر و بیشتر درس خواندم. پدرم معتاد بود و هیچ وقت کار درست و حسابی نداشت. تنها دارایی ما خودروی فرسوده پرایدی بود که زیر پای پدرم بود. مادرم فقط ۴۱ سال سن داشت و صورتش بیشتر از سنش نشان می‌داد. او تمام وقتش را برای تمیز کردن خانه‌های مردم می‌گذاشت، برای همین هیچ وقت ندیدم دل سیر استراحت کند. کرایه خانه و تمامی خرج و مخارج من، خواهر و برادرم برعهده مادرم بود.

مدرسه آنلاین- به نقل از فرارو- دختر نوجوان با وعده داشتن مطب پزشکی و رؤیای پزشک شدن، اسیر هوس‌های شیطانی مرد مکانیک شد. این دختر در یک چشم برهم زدن متوجه شد همه این وعده‌ها سرابی بیش نبوده است و به دنبال فشار خانواده‌اش دست به خودکشی زد.

سرنوشت دختری با رؤیایی زیبا

به گزارش ایران، از کودکی خودم را در لباس پزشک تصور می‌کردم. وقتی بزرگ‌تر شدم، بیشتر و بیشتر درس خواندم. پدرم معتاد بود و هیچ وقت کار درست و حسابی نداشت. تنها دارایی ما خودروی فرسوده پرایدی بود که زیر پای پدرم بود. مادرم فقط ۴۱ سال سن داشت و صورتش بیشتر از سنش نشان می‌داد. او تمام وقتش را برای تمیز کردن خانه‌های مردم می‌گذاشت، برای همین هیچ وقت ندیدم دل سیر استراحت کند. کرایه خانه و تمامی خرج و مخارج من، خواهر و برادرم برعهده مادرم بود.

شیطان در راه مدرسه

سارا حالا ۱۷ساله شده است. یک روز مرد جوانی که در مکانیکی نزدیک مدرسه بود مقابلش سبز می‌شود. فرهاد ۳۲ ساله بود و آنقدر به سارا اصرار کرد تا توانست پیشنهاد دوستی‌اش با او را به کرسی بنشاند.

در مسیر رفت‌وبرگشت مدرسه، فرهاد با دادن وعده‌هایی که سارا برای تحقق آن لحظه‌شماری می‌کرد، خام حرف‌های فرهاد شده بود. فرهاد به سارا گفته بود تو فقط درس بخوان، من برایت مطب می‌خرم و برای اینکه به سارا اطمینان دهد که برای پیشرفت همیشه همراهش است، کتاب‌های آموزشی گرانقیمتی برای سارا خرید. حتی یک‌بار هم پول کلانی به حساب مادر سارا واریز کرد. چون سارا شماره‌حسابی نداشت، شماره کارت مادرش را به فرهاد داده بود.

خلوتگاه شیطانی

اما همه داستان به اینجا ختم نمی‌شود، چون فرهاد با این وعده‌ها دل سارا را اسیر خود کرده بود تا اینکه یک روز او را به خانه خودش برد. زمانی که همسر فرهاد در خانه نبود، فرهاد سارا را به خلوتگاه شیطانی‌اش برد و نیت شوم خود را اجرایی کرد. سارا وقتی اعتراض کرد، فرهاد با دادن وعده ازدواج بازهم او را بیشتر و بیشتر فریب داد.

فرهاد بیشتر اوقات سارا را تا نزدیکی خانه‌اش می‌رساند. در یکی از این روز‌ها بود که مادر دلشوره‌ای به جانش افتاد، چون سارا دیر کرده بود، سر کوچه رفت و منتظر سارا بود که ناگهان دید سارا از خودروی مرد جوانی پیاده شد که با او رابطه صمیمی داشت و همین کافی بود تا راز پنهان سارا نزد مادرش فاش شود.

خودکشی سارا

پدر سارا وقتی ماجرا را فهمید دخترش را به باد کتک گرفت و دیگر اجازه نداد به مدرسه برود و این یعنی سارا دیگر نمی‌توانست به رؤیای پزشک شدنش جامه‌عمل بپوشاند و آرزوی آن برای همیشه در دلش باقی می‌ماند.

فشار‌های پدر سارا باعث شد او دیگر عرصه را برای ادامه زندگی تنگ ببیند و ناگزیر در یک بن‌بست احساسی تصمیم گرفت دست به خودکشی بزند. خانواده سارا خیلی زود او را به بیمارستان منتقل کردند و خوشبختانه سارا با تلاش تیم پزشکی نجات یافت.

شکایت از شیطان

با توجه به شرایط روحی و روانی سارا، او و خانواده‌اش را به مرکز مشاوره معرفی کردند. سارا با کلی اضطراب که در چهره‌اش موج می‌زد تمام ماجرا را به مشاور مطرح کرد و در اولین فرصت سارا به پزشکی قانونی منتقل و مشخص شد با فرهاد رابطه نامتعارف داشته و آسیب‌های زیادی دیده است.

بدین ترتیب خانواده سارا از فرهاد شکایت کردند و وقتی فرهاد توسط پلیس غرب استان تهران دستگیر شد، مأموران پی بردند که این مرد شیطان‌صفت همسر و فرزند دارد و با دادن وعده‌های پوشالی و فریب دادن دختران دانش‌آموز نیت شوم خود را به اجرا می‌گذارد و سارا تازه فهمید دچار چه اشتباه بزرگی شده است.

نوشته های مشابه

‫41 دیدگاه ها

  1. خدا زلیل مواد فروش ودکترایی ک قرص متادون برای ترک ب معتاد میدن ک از هر موادی بتر است باعث این کارا احتیاط بوده ک مرد خونه داشته دولت باید سفت وسخت در چند سال ریشی مواد ومواد فروش را خشک کنه

    1. مثلا شما با سوادی از شنبه بیا از کلاس اول
      ثبت نام کن معلوم نمر الکی گرفتی تا اینجاه
      اصلا فراموش کردی رفتی توی خاک چپ نکنی فروفسور خخخخخ

  2. اشتباه ننویسید آن مرد مکانیک این سرنوشت را بوجود نیاورده خود آن دختر با اجازه دادن به آن مرد غریبه نامحرم برای صحبت با خودش باعث چنین وضعیتی شده، اگر در اولین برخورد محکم و آمرانه برخورد می کرد و در صورت استمرار مزاحمت پدر و مادر و پلیس را در جریان می گذاشت آیا باز هم با چنین بدبختی روبرو می شد؟

    1. میدونی شما حتما یک مرد هستی و از احساسات یک زن بی خبری، فکر میکنی دختر 17 ساله بدون احساس تصمیم میگیره، درجایی ک اینجوری نیست، حتی راحت میتونم بگم بالای 20 سال هم خیلی وقت ها میشه احساسی تصمیم میگیره.
      پدری ک ازش محبت ندیده، به دنبال محبت کسی دیگه میره و طبیعیه.
      امیدوارم منع نکنین بعد خودتون خدایی نکرده مبتلا نشین

    1. متاسفم براتون داریم ازیه دختر بچه صحبت میکنیم بچه بچه بچه بچه ای که زود گول میخوره توجه بفرمایید بچه محض اطلاع بعضیا ب۰ه

  3. گزارش بسیار احساسی و یکطرفه ای بود
    به نظر من دختر هم به اندازه مکانیک تقصیر داشته.
    در گزارش به گونه ای تصویر سازی شده بود که گویا مکانیک شیطان و دخترک فرشته بوده در حالی که دختر هم خودخواسته منزل مکانیک می رفته و وقتی که لو رفته حالا ننه من غریبم بازی در اورده

  4. اینم عاقبت زن، زندگی، آزادی، آزادی خواهان با چه رویی میخاین برین به همون پلیس هایی که انقدر بهشون توهین کردین شکایت بی ابرویی دخترتون بکنین از ماست که برماست

    1. بیشعور این چه ربطی به مسائل دیگر دارد
      شعور امثال شما جامعه را به فقر پ فحشا و فلاکت کشانده

  5. متاسفانه تو دنیای ما دخترا اینقدر زود باورن که به هر کسی اعتماد میکنن اعتماد چیزیه که اگه اشتباهی توش باشه ممکنه زندگی ادما رو بهم بریزه حالا به نظرم دختره هم مقصره

  6. چطوروقتی پول میگرفت وبنده خداروتلکه میکردوگوش یارورومیگرفت بچه نبود.هیچ چی ب اجبارنبوده اون اقااصلامقصرنیست

    1. راست می گویید اگرهرکس به مردانگی یک مرد اعتماد کردم دهم بایدازاون زن سواستفاده کندونامردی خودش را اجرا کند و البته اگربیشترروی اعتقادات اسلامی کار کنیم مخصوصاً در محیط مدرسه واگاه سازی کنیم وازنامردی وفریب دادن بعضی مردها آگاه شوند دیگربه این مشکلات برخورد نمی کنیم

  7. واقعا اونایی ک شعار
    زن،زندگی،ازادی میدن فکر اینو کردن چقدر قراره دخترامون تاوان بدن
    چون هنوز تربیت (نه) گفتن نشدن، هنوز بلد نیستن از حریم خودشون مراقبت کنند
    مثل اولای موبایل ک اومد ایران هنوز فرهنگ سازی نشده بود، چقدر زن و دختر به فنا دادیم هنوز هم همینجوره، ما فرهنگ سازی نکرده طلب میکنیم بعد تاوان میدیم

    1. مگه قبل شعار زن زندگی آزادی این داستان ها توجامعه نبوده که حالا آزادی خواهان مقصر شدن این مسایل همیشه بوده و هست ربطی به زن زندگی آزادی نداره

  8. سلام.وقتی پولی بحساب مادره واریز شده این مادر چرا ازدخترش نپرسیده که این پول ازطرف کدام نامردیه..مادر مقصره..خود دختره هم مقصره..اگه پلیس وامنیت دراین شهردرندشت نبود خدامیدونه چه بلاهای سردختران میاوردند…عاقبت زن .زندگی اینه

  9. در اینگونه قضایا بی شک دختران و بالاخص دختران نوجوان مقصر نیستند . چرا که بر روح و روان دختران بجای اندیشه ، عواطف حکمفرمایی می‌کنند . و دقيقا در همینجاست که عده ای شیاد و بی‌ وجدان از عواطف پاک این افراد سوء استفاده جنسی میبرند. لازم است که در مدارس کشور ، به دانش آموزان آموزش‌های لازم برای مقابله با اینگونه حوادث داده شود . به نظرم فقط اعدام این شخص میتواند اندکی تسلی خاطر احساسات خدشه دار شده ملت ایران شود .

  10. در این کشور ما به دلیل نبود نظارت در همه زمینه ها پیشگیری وجود ندارد وهمه قوانین نوشدارو بعد مرگ سهرابه اتفاق را قبل وقوع باید چاره سازی کرد اتفاق ناگوار وقتی افتاد دیگه جبران نمیشه

    1. سلام
      دختران، آن هم با شرائطی که خانواده سارا دارند، عاطفی، احساسی و زودباورند.
      حال اگر فرهنگ مبتذل «زن،زندگی، آزادی» بین آنها ترویج شود به دام شیاطین افتادن آنها حتمی است.
      آری تنها چیزی که زنان و دختران جامعهٔ ما را از شر شیاطین حفظ می کند، باورهای دینی و آشنایی به مسائل دینی است . وقتی دختری بداند دوستی و همکلامی با مرد نامحرم علی الخصوص خلوت کردن با مرد نامحرم حرام است. از خدا می ترسد و هرگز فریب شیاطین را نمی خورد.

    2. اگر دختر مسلمان بداند که دوستی و ارتباط کلامی با نامحرم جایز نیست .
      و خلوت کردن با وی حرام است هرگز به دام این شیاطین پست فطرت دچار نمی شود.
      مروجان شعار مبتذل«زن، زندگی، آزادی » بفهمند که چگونه با این شعار خانواده ها را به دام بلا و خطر گرفتار می کنند.

  11. بنابر روایات ائمه اطهار و معصومین، ریشه اصلی تمام مفاسد اجتماعی مربوط به فقر است.
    آخه این دختر بر اثر فقر به این مرد تکیه کرده که پشتیبانی مالی بشه و تن فروشی کرده.
    تن فروشی بابت پشتیبانی مالی.
    امان از فقر که باعث کافر شدن انسان میشه.
    اللهم عجل لولیک الفرج.

  12. درود بر شما عزیزان ،
    ولی کمی بیشتر فکر و دقت کنید به موضوع .
    اون آقا برای دختر خانم کتاب های گرون قیمت خریده ولی خانواده واکنش نشون ندادن از کجا اومده ، شاید بفرمایید خانواده در جریان نبودن یا سوالاتی از این قبیل
    ولی وقتی یه پول ناگهانی اون هم به مقدار زیاد وارد حساب مادر اون خانم شده و مادر هیچ واکنشی نشون نداده و به پدر نگفته برای شما عزیزان جای تعجب نداره .
    به این دلیل میگم مادر نگفته به پدر چون اگه میگفت حتما پدر واکنش نشون میداد و پیگیر میشد که پول از کجا اومده .
    وقتی یه پولی به حساب شما بیاد و ازش بی خبر باشید بلاخره کنجکاو میشید از کجا اومده چرا اومده به ۲ نفر از نزدیکانتان میگید و بهش فکر می‌کنید که کی به حسابتون پول واریز کرده .
    عزیزان الان یه بچه ۷ ساله ماشاالله کلی دانش داره کلی چیز بلده ، میدونید چرا ؟
    به خاطر تکنولوژی ، قدیم کی بچها گوشی موبایل داشتند کی این همه امکانات داشتند .
    الان دست هر بچه یه گوشی موبایل هست که راحت از طریق فضای مجازی کلی چیز یاد میگیره و اطلاعات کسب میکنه ، شاید به جرآت بگم از افراد بزرگتر از خودشون بیشتر معلومات دارن .
    این خانم دچار احساسات شد قبول ، فریب خورده قبول ، بهش به زور تعرض شده قبول ، چرا موضوع رو بلافاصله خبر نداد به خانواده اش یا به پلیس .
    واقعا چه فکری پیش خودش کرده رفته خونه اون آقا، قرار بوده کلاس تقویتی براش بذاره اونجا .
    یه بچه ۷ ساله نشناخته خونه غربیه نمیره که هیچی حتی خوراکی ازش هم قبول نمیکنه .
    اون وقت این خانم ۱۷ ساله رفته خونه این آقا که دوستش بوده حالا دنبال چی بوده و به چه نیتی رفته فقط خودش میدونه و بس .
    اینم بگم که فکر نکنید کار اون آقا رو توجیح میکنم ، کارش اوج پستی بوده که به دختر ۱۷ ساله تعرض کرده ، از همه بدتر اینکه متاهل هم بوده و یعنی به جز اون دختر ۱۷ ساله به زنش هم خیانت کرده .
    سلامتی و تندرستی برای شما و عزیزانتون از خداوند بزرگ خواستارم .
    دلتون شاد
    لبتون خندان

  13. مراقب تربیت فرزندان خود باشید چون دخترها با بیتوجهی پدر و مادر به دام شهوت دیگران میافتند و پدر و مادر مسئول تمام اشتباهات فرزند خود هستند و باید تاوان بی توجهی و کم کاری در تعلیم و تربیت و عشق به فرزند خود را بپذیرند.

  14. سلام
    من همه پبام ها رو خوندم وهمه به نوعی درست میگفتن ،فقط جالب اینجاس که همه از دید خودمون میگیم ،انسان تا درشرایط قرار نگیره نمیتونه چیزی بگه ،قضاوت کارخیلی سختیه ،سرمنشاء همه این کارها برمیگرده به پدرومادر ،اگه پدر معتاد نبود،مادر هرگز به خونه های مردم نمیرفت برای کار ،مثل بقیه زن ها بیشتر به تربیت فرزندانش میرسید وبا دخترش بیشتر دوست و رفیق بود که دختر همه مسائل بهش میگفت

    1. سلام.درودبرتوکه حرف دل منو گفتی اول پدرومادرمقصرهستن واین موضوع هم هیچ ربطی به زن زندگی ازادی نداره

  15. در کشور ما متاسفانه هیچ یک از مسئولین کار خودرا به درستی انجام نمیدهند و مردم تاوان کار آنها را میدهن..

  16. یعنی تو کف اوناییم ک دختر بچه رو مقصر و اون نره خر ۳۵ ساله متاهل ر بیخیال شدن نشسته و در حال کهیر زدنم !!! میدونین !؟ والا بخدا اینقدر خصاصت بخرج ندین و یکم از اون مغز آکبندتون کار بکشین و برا یکهفته خودتون بزارین جای اون دختر بیچاره بعد بیان نظر بدین ای اساتید به همه چیز نظر ده!!!!!

  17. بیشتراز کمبود پول وکمبود محبت باعث میشه دختران نوجوان سمت دوست داشتن با جنس مخالف شون کشیده بشن.کدوم پدری رو دیده با دخترش بشینه حرف بزنه بشینه پای درد و دل هاش باهاش جوری برخورد کنه ک دختره باباشون مثل رفیقش هم بودنه.برادر ها بجای اینکه دوست و همدم خواهر باشن .همیشه اسم برادر برای خواهر برای ترس و وحشت استفاده شده .اگه داداشت بفهمه…

  18. مقصر اصلی پدر این خانواده هست شما که میخوای بری
    دنبال مواد غلط می کنی زن میگیری توی جهنمی که برای
    خودت ساختی بچه بی گناه باید فدای بی مسعولیتی ادم
    کثیف دیگر بشه لعنت ابدی هم به تو و هم به اون مکانیک بی شرف شیطان ؟؟؟؟؟
    گروهی صورتک بر چهر دارند ..بظاهر دوست اما دشمناند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا