چیستانکیست؟

رکسانا بهرام کیست؟

آشنایی با خواهر پانته‌ آ بهرام

برنامه هم رفیق که با اجرای شهاب حسینی چند ماهی است در پلتفرم های نمایش خانگی عرضه می شود، کم و بیش با حواشی قابل تأملی همراه بوده است و البته تا حدودی نیز توانسته مخاطبان را به سمت خود جلب کند.

مدرسه آنلاین- در تازه ترین حواشی پیش آمده برای این برنامه و زمانی که پانته‌آ بهرام به همراه خواهرش میهمان این برنامه بودند، حامی برنامه اقدام به تقبل پرداخت مبلغ 20 میلیون تومان به یکی از برندگان برنامه کرد.

در این زمان وقتی شهاب حسینی از میهمانان برنامه نسبت به رقم هدیه سئوال کرد، خواهر پانته‌آ بهرام مدعی شد با توجه به طبقه اقتصادی مخاطبان و شرکت کنندگان در مسابقه این مبلغ زیاد هم هست.

این گفته ها حالا با انتقادات فراوانی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی رو به رو شده و نام رکسانا بهرام را به یکی از پر جست و جوترین نام ها در گوگل تبدیل کرده است.

رکسانا بهرام کیست؟

رکسانا بهرام متولد سال ۱۳۵۳ است و در حوزه هنر فعالیت می کند، البته او به میزان خواهرش شهرت پیدا نکرده است.

رشته تحصیلی او نیز رشته زمین شناسی می باشد اما علیرغم تحصیلاتش علاقه‌اش به حوزه هنر و بازیگری باعث شد تا او فعالیت‌هایی در زمینه تئاتر داشته باشد که در ادامه به شرح آثار هنری او می‌پردازیم با ما همراه باشید

آغاز فعالیت هنری رکسانا بهرام

رکسانا بهرام پس از این که در رشته زمین شناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد با توجه به اینکه به هنر و بازیگری علاقه مند بود وارد عرصه تئاتر شد و در چندین تئاتر ایفای نقش کرد.

او همچنین در کارنامه هنری خود سابقه عروسک‌گردانی کارگردانی و دستیاری کارگردان را نیز دارد و از جمله آثار او می‌توان به نمایش «شب بخیر مادر» «رقص کاغذ پاره ها» کارگردانی نمایش عروسکی «علی قلی و مرغ» عروسک گردانی نمایش «طوطی پر» اشاره کرد

ازدواج رکسانا بهرام

رکسانا بهرام متاهل است و  یک فرزند دختر به نام گندم نیز دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا