شعر و داستانکتابخانه

رمان «روح عالم» در بازار کتاب نوجوانان

بررسی زندگی بسیاری از انسان های موفق در طول تاریخ و در نقاط مختلف جهان نشان می دهد که این افراد بیشتر از بقیه انسان ها اهل مطالعه و خواندن کتاب بوده اند.

مدرسه آنلاین– نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می شود تا به معرفی کتاب های برتر به ویژه تازه های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب «روح عالم» نوشتۀ اثر فردریک لونوار، در حوزۀ رمان های تخیلی نوجوانان وارد کتابفروشی ها شده است. این کتاب را داوود نوابی ترجمه کرده و نشر نون در 120 صفحه منتشر کرده است.

در معرفی این کتاب آمده است: «هفت مرد خردمند از چهار گوشه جهان گرد هم می آیند تا کلیدهای خرد جهانی را به دو نوجوان جوان منتقل کنند. یک افسانه درخشان که قلب را لمس می کند.»

فردریک لونوار، متولد 3 ژوئن 1962، نویسنده ای فرانسوی است. او در سال 1986 چندین کتاب با موضوعاتی فلسفی و معنوی به انتشار رساند. لونوار در سال 1999 توانست از رسالۀ دکتری خود در رشتۀ جامعه شناسی دفاع کند. فردریک لونوار، نویسنده بیش از چهل کتاب و سرپرست سه دائرةالمعارف ‌است. کتاب‌های او به بیش از بیست زبان زنده دنیا ترجمه شده‌است. «سقراط، عیسی، بودا»، «قلب بلورین»، «خوشبختی در پیش رو» و … از آثار ترجمه شدۀ وی به زبان فارسی هستند.

می توانید کتاب «روح عالم» را از اینجا تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا