شعر و داستانکتابخانه

راهنمای آدم بسیار حساس در مواجهه با آدمهای سمی

بررسی زندگی بسیاری از انسان های موفق در طول تاریخ و در نقاط مختلف جهان نشان می دهد که این افراد بیشتر از بقیه انسان ها اهل مطالعه و خواندن کتاب بوده اند.

مدرسه آنلاین– نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می شود تا به معرفی کتاب های برتر به ویژه تازه های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب «راهنمای آدم بسیار حساس در مواجهه با آدمهای سمی» اثر شهیدا عربی در حوزۀ روانشناسی منتشر شده است.  این کتاب را که مینو پرنیانی ترجمه کرده است انتشارات آشیان در  279  صفحه منتشر کرده است.

در معرفی این کتاب آمده است: «در راهنمای افراد حساس برای برخورد با افراد سمی، مهارت‌های مبتنی بر شواهد مبتنی بر درمان شناختی-رفتاری  و رفتار درمانی دیالکتیکی را می‌آموزید تا به شما کمک کند تاکتیک‌های دستکاری رایج مورد استفاده توسط افراد سمی، مانند گاز سوزی، سنگ اندازی، برجستگی، قرار دادن مخفیانه، و بمباران عشقی. همچنین نکات هدفمندی را برای محافظت از خود در برابر پنج نوع اصلی افراد سمی کشف خواهید کرد.»

شهیده عربی، دارای مدرک تحصیلات تکمیلی در رشته های روانشناسی و جامعه شناسی از دانشگاه کلمبیا و دانشگاه هاروارد است. او نویسندۀ چندین کتاب پرفروش، از جمله تبدیل شدن به کابوس خودشیفته است. 
 

کتاب «راهنمای آدم بسیار حساس در مواجهه با آدمهای سمی» را می توانید از ایرانکتاب تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا