شعر و داستانکتابخانه

«خرسی و صبر و انتظار» در بازار کتاب کودک

مطالعه و خواندن کتاب برای کودکان اثرات زیادی در تقویت هوش و حافظۀ آنها دارد. درست خوانی و درست نویسی و پرورش خلاقیت از دیگر ثمرات مطالعه بر کودکان است.

مدرسه آنلاین– نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می شود تا به معرفی کتاب های برتر به ویژه تازه های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب «خرسی و صبر و انتظار» نوشتۀ کارما ویلسون، در حوزۀ داستان کودک به تازگی راهی بازار کتاب شده است. این کتاب را مریم اسلامی ترجمه کرده و نشر پرتقال در 32 صفحه منتشر کرده است.

در خلاصۀ کتاب آمده است: «امروز تولد خرسی است. همه‌ی دوست‌هایش خوراکی‌به‌دست آمده‌اند خانه‌ی خرسی تا دور هم جمع شوند و جشن بگیرند. اول باید کیک بپزند، شمع روشن کنند و بادکنک باد کنند تا تولد شروع شود. دل توی دل خرسی نیست که زودتر زمان تولد برسد؛ اما همین بی‌تابی‌هایش بالاخره کار دستش می‌دهد و دسته‌گل به آب می‌دهد، آن هم چه دسته‌گلی!!!»
کارما ویلسون زاده 8 اکتبر 1970 ، در آیداهو بزرگ شد و در سنین کودکی عشق به خواندن را پرورش داد. او از یازده سالگی روزی یک رمان می خواند. کارما هرگز نویسندگی را به عنوان شغل نمیدید تا اینکه او و همسرش یک کامپیوتر خریدند.کارما یاد گرفت که تایپ کند و تصمیم گرفت نوشتن را امتحان کند. اولین کتابش را پس از اینکه بار ها ناشر رد کرد ، در سال 2002 منتشر شد و آن را در لیست های پرفروش هفتگی نیویورک تایمز و پابلیشر برای کتاب های کودکان قرار داد. از آن زمان وی تاکنون بیش از 30 کتاب منتشر کرده است.

کتاب «خرسی و صبر و انتظار» را می توانید از نشر پرتقال تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا