خبر ویژه

تا 37 میلیون؛ شهریه قانونی برای مدارس غیر دولتی

اگرچه جسته گریخته گزارش هایی مبنی بر اخذ شهریه های نجومی توسط مدارس غیر دولتی از والدین دانش آموزان مطرح شده است، اما بر اساس نقل قول های مستند متولیان ارشد آموزش و پرورش کشور سقف دریافت شهریه در مدارس غیر دولتی از دانش آموزان 37 میلیون تومان است.

مدرسه آنلاین- در همین رابطه احمد محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش در نشست شورای هماهنگی مدارس غیردولتی کشور در مشهد اظهار کرد: ۷۳۸ مدرسه غیر دولتی به علت استانداردنبودن فضای آموزشی، تخلفات و نداشتن صلاحیت حرفه‌ای مدرسه داری ممنوع کار شدند.

معاون آموزش و پرورش گفت: در ۱۷ هزار مدرسه غیر دولتی بیش از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار دانش آموز در حال تحصیل هستند که نسبت به سال گذشته بیش از ۳۰۰ هزار نفر افزایش داشته است.

احمد محمودزاده افزود: در سند تحول بنیادین بدنبال فعالیت برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و علمی هستیم و دراین نشست بدنبال هماهنگی لازم برای انجام بهتر این سند در سطح مدارس غیردولتی کشور هستیم.

محمودزاده از اعلام شهریه‌های مدارس غیر دولتی خبرداد و گفت: امسال شهریه‌های مدارس غیردولتی از ۴ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان تا ۳۷ میلیون تومان در مقاطع مختلف شهر‌ها و استان‌های کشور اعلام شد و این شهریه‌ها بصورت پیامک به خانواده اعلام شد و اگر مدرسه‌ای در پرداخت شهریه تخلفی انجام دهد برخورد قانونی خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. واقعا مدرسه ی غیر انتفاعی سمای یزد به شدت افتضاح هستش مدیر مدرسه قنبر پور به شدت بیخیال هستن و بچه ها تا الان کتاب درسی بهشون نرسیده و بدون کتاب دارن به تحصیلشون ادامه میدن و امکاناتش هم مثل مدارس دولتی هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا