جدیدترین اخبار

برگزاری “روز ملی تکریم خیرین” با حضور خیرین مدرسه ساز

با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان برنامه بودجه، در روز پانزدهم ماه مبارک رمضان و روز ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) آیین” روز ملی تکریم خیرین” با حضور خیرین مدرسه ساز برگزار شد.

مدرسه آنلاین- محسن حاجی میرزایی در این آیین که با حضور جمعی از خیرین مدرسه ساز در اردوگاه شهید باهنر تهران و به صورت ارتباط ویدیو کنفرانس با خیران مدرسه ساز استانی برگزار شد، با اشاره به اینکه فهم و چگونگی زیستن یکی از کارهای پر رمز و راز زندگی است که انسان ها باید انجام دهند، اظهار کرد: همه فعالیت‌هایی که در دنیا اتفاق می‌افتد برای این است که در ما انسان ها اتفاقی بیافتد و به آن فهم و درک برسیم.

وی با بیان اینکه عشق نوعی هنرمندی است و زندگی صحنه یکتای هنرمندی انسان‌ها است، اظهار کرد: همه کسانی که در راه اعتلای جان و روح انسان‌ها تلاش و مشارکت می کنند به نوعی هنرمند هستند و بارزترین و درخشان ترین جلوه هنر جایی است که بر انسان‌ها می‌افزاید.

وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز در کار انسان سازی مشارکت می‌کنند لذا هنرمند هستند معلمان نیز به عنوان عناصری که پرورش انسان را هدف گرفته اند و هویت بخشی و شخصیت سازی می‌کنند رفیع هستند.

وی در پایان از خیران مدرسه ساز به عنوان هنرمندان بزرگ عرصه مدرسه سازی تقدیر و تشکر کرد.

منبع: روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا