خبر ویژه

آموزش و پرورش در اولین روز امتحانات رفوزه شد

اولین روز امتحانات حضوری پایه های نهم و دوازدهم در حالی آغاز شد که پیش از این مسئولان آموزش و پرورش ضمانت های لازم را برای رعایت حداکثری پروتکل ها در مدارس داده بودند؛ ضمانتی که بررسی ها نشان می دهد تنها در مقام حرف باقی ماند.

مدرسه آنلاین- آنچه در روز اول برگزاری امتحان حضوری پایه های نهم و دوازدهم در بسیاری از مدارس کشور رخ داد مستند به گفته های رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ناقض پروتکل های بهداشی ایام کرونا بوده و نگران کننده است.

این را می توان از گفته های حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان کشور برداشت کرد که در این باره و در قالب نامه ای خطاب به وزیر آموزش و پرورش گلایه های قابل تأملی را مطرح کرده است.

متن نامه بر اساس آنچه که خبرگزاری فارس منتشر کرده به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر حاجی میرزایی

 وزیر محترم آموزش وپرورش

با سلام و تحیات؛

 احتراما پیرو نامه شماره 10090/60/د مورخ 13 اردیبهشت 1400 در مورد برگزاری حضوری امتحانات در برخی از پایه های آموزشی و یادآوری اینکه مسئولیت حفظ سلامتی دانش آموزان در این مورد مستقیما به عهده جنابعالی می‌باشد به اطلاع می‌رساند بر اساس اخبار واصله و تماس های مکرر والدین دانش‌آموزان با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، در اولین روز برگزاری امتحانات در برخی از مناطق پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشده است.

بنابراین شایسته است در این راستا جنابعالی ترتیبی اتخاذ فرمائید که با نظارت و بازرسی دقیق از رعایت دقیق پروتکل ها بهداشتی و حفظ سلامت دانش آموزان اطمینان لازم حاصل شود.

توفیق روزافزون جنابعالی را از خداوند منان خواهانم.

دکتر حسین علی شهریاری

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای  اسلامی»

بر اساس آنچه مورد اشاره قرار گرفت می توان نتیجه گرفت که آموزش و پرورش در روز اول برگزاری امتحانات حضوری نمره قبولی اخذ نکرده و به اصطلاح رفوزه شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا