تغذیهمامان بابا

برای شب یلدا، به این آسونی سه مدل دسر هندونه‌یی خوشگل درست کن

شب یلدا نزدیک است و خانم‌های با سلیقه به دنبال این هستند که با درست کردن دسر و شیرینی و غذاهای یلدایی هنرشان را نشان دهند و برای عزیزانشان بهترین‌ها را درست کنند.

مدرسه آنلاین – برای شب یلدا یک دسر هندوانۀ زیبا و خوشمزه برای شما در نظر گرفته‌ایم که در خانه می‌توانید درست کنید. برای تهیۀ این دسر با ما همراه باشید.

مواد لازم:

پودر ژلۀ هندوانه: یک بسته 

پودر ژلۀ آلوئه‌ورا: یک بسته 

پودر ژلۀ طالبی: یک بسته 

شکلات اشکی: مقداری

خامه: کمی

طرز تهیۀ دسر هندوانه

مدل اول

ابتدا ژلۀ سبز را درست کنید. پودر ژله را با یک لیوان آب جوش مخلوط کنید. پس از اینکه به خوبی هم زدید نصف لیوان آب سرد اضافه کنید. بگذارید داخل یخچال تا سفت شود.

بعد از اینکه خوب سفت شد. ژلۀ آلوئه ورا را به همین ترتیب آماده کنید و روی رنگ سبز بریزید و داخل یخچال بگذارید تا سفت شده و در آخر هم رنگ قرمز را درست کنید و شکلات اشکی هم داخلش بریزید. از رنگ قرمز یعنی پودر ژلۀ هندوانه، بیشتر استفاده کنید و روی آن را با چند شکلات اشکی تزئین کنید.

مدل دوم

همینطور می‌توانید از پودر ژله و بستنی یا خامه صبحانه استفاده کنید. به ترتیب ژله‌ها را با آب جوش حل کرده و بعد از کمی، خامه یا بستنی اضافه کنید تا مرحله به مرحله ژلۀ شما سفت شود. در آخر با خامه تزئین کنید.

مدل سوم

این هم مدل جالبی است. می توانید ابتدا پودر ژله را درست کنید. سپس هر نوع ژله را به پوست هندوانه اضافه کنید. داخل آن را با انواع میوه مانند گوشت هندوانه و توت فرنگی پر کنید. در یخچال گذاشته و به سلیقۀ خودتان آنرا برش بزنید.

منبع: تصویر زندگی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا